TK Honda cbr600F4 racer compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gido34

Die hard MF'er
28 nov 2007
403
0
Te koop:

Honda cbr f4 racer bouwjaar 2000.
Opties:
-WP voorvering en WP vering achter. (begin 2009 geserviced)
-Breaking wave schijven (1 seizoen oud) Originele ook nog aanwezig
-Arrow spuitstuk met bos demper + db killer + originele demper op maat gemaakt voor spruitstuk
-PP tuning rem- / schakelset
-nieuwe DID gold ketting + tandwielen merk wieres (15/47) + (45 en 46 nieuw aanwezig)
-stuurdemper
-stompgrip
-extra set velgen met regenbanden en vaste bussen (ex Fabien Foret, ten kate)
-Voldoet aan cupreglement (alles geborgd, explosafe e.d.)

Motor is na de laatse cuprace van 2 oktober beschikbaar. Ik heb er zelf 159,505 op Assen mee gehaald, maar een ervaren rijder kan hier vast nog meer uit halen.
Heb er ook nog een aantal gebruikte sets supercorsa's bij zitten waar je nog meerdere sessie's plezier mee kunt hebben. Prijs: 3100,-

GroteFoto-NPTIZGZD.jpg


GroteFoto-URB4H6SE.jpg


GroteFoto-87IEQ7U7.jpg
 
Snel ding, met 159 km/u rij je wel 1.43ers op Assen :+
 
Ik ben er 2 oktober met deze motor. We staan in pitbox 4

je kunt me anders ff mailen op gido34 @ hotmail . com
 
Laatst bewerkt:
interesse om in teruilen op en duurdere circuitfiets

staat tekoop op forum

groeten michel

ik wil eigenlijk mijn straat fiets (sp-1) en mijn circuitfiets verkopen en daarna verder kijken naar een nieuwere circuitfiets! Wel een nette r6. Zal het in de gaten houden!
 
kick, rij 2 oktober de laatste keer met deze motor op Assen!!!
 
mooi ding, waardevolle extra's, ben je niet vergeten te melden dat er andere clipons op zitten, of zijn de originele onder de kroonplaat gemonteerd?
 
mooi ding, waardevolle extra's, ben je niet vergeten te melden dat er andere clipons op zitten, of zijn de originele onder de kroonplaat gemonteerd?

klopt er zitten idd andere clipons op. Merk onbekend.
De originele zitten boven de kroonplaat. Vandaar de hoge doorsteek.
 
klopt er zitten idd andere clipons op. Merk onbekend.
De originele zitten boven de kroonplaat. Vandaar de hoge doorsteek.
aha juist, ik wil namelijk ook andere clipons vanwege dezelfde reden maar ik vraag me af of het stuur dan niet in aanraking komt met de kuipen? Zit er bij jou nog een beperking in de stuuruitslag? Gelijk een schopje voor je verkoop ;)
 
aha juist, ik wil namelijk ook andere clipons vanwege dezelfde reden maar ik vraag me af of het stuur dan niet in aanraking komt met de kuipen? Zit er bij jou nog een beperking in de stuuruitslag? Gelijk een schopje voor je verkoop ;)

Ik had op m'n f4 ook andere clipons (lsl geloof ik) en zonder stuuruitslagbeperking raakte ik de kuip. Mocht je stuuruitslagbeperkers zoeken, ik heb nog een setje te koop, nooit gebruikt van go-racing.
 
Ik had op m'n f4 ook andere clipons (lsl geloof ik) en zonder stuuruitslagbeperking raakte ik de kuip. Mocht je stuuruitslagbeperkers zoeken, ik heb nog een setje te koop, nooit gebruikt van go-racing.
Ja dat dacht ik al, oke mooi, wat moet je er voor hebben, stuur anders even een PM'tje
 
Laatst bewerkt:
Hoi Gido,

Heb wel interesse, kun je mij even een mail sturen?

Gr,
Erik


Te koop:

Honda cbr f4 racer bouwjaar 2000.
Opties:
-WP voorvering en WP vering achter. (begin 2009 geserviced)
-Breaking wave schijven (1 seizoen oud) Originele ook nog aanwezig
-Arrow spuitstuk met bos demper + db killer + originele demper op maat gemaakt voor spruitstuk
-PP tuning rem- / schakelset
-nieuwe DID gold ketting + tandwielen merk wieres (15/47) + (45 en 46 nieuw aanwezig)
-stuurdemper
-stompgrip
-extra set velgen met regenbanden en vaste bussen (ex Fabien Foret, ten kate)
-Voldoet aan cupreglement (alles geborgd, explosafe e.d.)

Motor is na de laatse cuprace van 2 oktober beschikbaar. Ik heb er zelf 159,505 op Assen mee gehaald, maar een ervaren rijder kan hier vast nog meer uit halen.
Heb er ook nog een aantal gebruikte sets supercorsa's bij zitten waar je nog meerdere sessie's plezier mee kunt hebben. Prijs: 3100,-

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NPTIZGZD.jpg (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-URB4H6SE.jpg (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-87IEQ7U7.jpg (afbeelding)]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan