2 Meter Ellende
MF veteraan
In verband met aanhoudend tijdgebrek te koop aangeboden:
Honda VF1000F Interceptor
Bouwjaar '84
Km-stand +/- 82.000
Maaarrrr... Er is een beetje werk aan;
Recent heb ik de carbs gereviseerd en ben er niet aan toe gekomen om alles weer aan te sluiten, te starten en de boel weer af te stellen. (Carburateurs zitten wel weer op het blok dus het ergste karweitje heb ik al gedaan.)
Er moet dus ietsje tijd ingestoken worden. En daar zit juist mij probleem, ik heb nauwelijks tijd en de tijd die heb breng ik liever rijdend door op m'n Bandietje.
Ziet er heel netjes uit voor z'n leeftijd en reed altijd heel goed. Alleen nu dus niet 100%
Even een opsomming:
-Net gereviseerde carburateurs met nieuwe aanzuigrubbers.
-Nieuwe bougies
-Nieuwe luchtfilter
-Recent gereviseerde voorvork (nieuw chroom op de binnenpootjes, nieuwe lak op de buitenpootjes, nieuwe glijbussen, WP Pro-Line progressieve voorveren, 15W olie (20w vond ik wat tè dik))
-Verse olie in de schokbreker
-Recent gereviseerde koppelingsdruk cilinder.
-Verse olie + koelvloeistof + remmen ontlucht
-Goede voorband (Metzeler)
-Achterband is wat vierkant gereden helaas...
-Kettingset; mwoah.... kan misschien nog één seizioen mee
-Remblokken zijn nog zeer goed
-Kleinere knippers (originele worden bijgeleverd)
-Wat krasjes op / Een deukje in de tank (ik heb twee tanks, één met wat krasjes, één met een deukje dus je kunt kiezen )
-Tijdens het winteronderhoud allerlei verroeste schroefjes en verrotte rubbertjes en nog wat onderdelen vervangen door nieuw (Honda origineel). En ja, alles is met kopervet en momentsleutel aangedraait (indien van toepassing).
-Oja, mét Nederlandstalig WPHB en CDtje met onderdelenfiches.
Hij ziet er iets beter uit dan op onderstaande foto; nu met originele blokspoiler.
Het doet wel enigzins pijn en ik heb lang zitten dubben, maar ik ga er niet meer op rijden omdat ik toch al een nieuwe heb dus....
Liefhebbers voor deze karaktervolle fiets met veel power over het hele toerenbereik ( V4 ) DOE EEN BOD!!!!
Oja, natuurlijk doet er niemand een bod als ik geen vraagprijs erbij zet dus bij deze: €650,-
Dat bedrag is zo laag omdat hij niet helemaal in orde is en omdat ik er graag snel vanaf ben. Want eigenlijk is dat erg weinig geld voor zo'n super-fiets. Zelfs de onderdelen die ik het laatste halfjaar gekocht heb hiervoor zijn al bijna dat bedrag waard....
Honda VF1000F Interceptor
Bouwjaar '84
Km-stand +/- 82.000
Maaarrrr... Er is een beetje werk aan;
Recent heb ik de carbs gereviseerd en ben er niet aan toe gekomen om alles weer aan te sluiten, te starten en de boel weer af te stellen. (Carburateurs zitten wel weer op het blok dus het ergste karweitje heb ik al gedaan.)
Er moet dus ietsje tijd ingestoken worden. En daar zit juist mij probleem, ik heb nauwelijks tijd en de tijd die heb breng ik liever rijdend door op m'n Bandietje.
Ziet er heel netjes uit voor z'n leeftijd en reed altijd heel goed. Alleen nu dus niet 100%
Even een opsomming:
-Net gereviseerde carburateurs met nieuwe aanzuigrubbers.
-Nieuwe bougies
-Nieuwe luchtfilter
-Recent gereviseerde voorvork (nieuw chroom op de binnenpootjes, nieuwe lak op de buitenpootjes, nieuwe glijbussen, WP Pro-Line progressieve voorveren, 15W olie (20w vond ik wat tè dik))
-Verse olie in de schokbreker
-Recent gereviseerde koppelingsdruk cilinder.
-Verse olie + koelvloeistof + remmen ontlucht
-Goede voorband (Metzeler)
-Achterband is wat vierkant gereden helaas...
-Kettingset; mwoah.... kan misschien nog één seizioen mee
-Remblokken zijn nog zeer goed
-Kleinere knippers (originele worden bijgeleverd)
-Wat krasjes op / Een deukje in de tank (ik heb twee tanks, één met wat krasjes, één met een deukje dus je kunt kiezen )
-Tijdens het winteronderhoud allerlei verroeste schroefjes en verrotte rubbertjes en nog wat onderdelen vervangen door nieuw (Honda origineel). En ja, alles is met kopervet en momentsleutel aangedraait (indien van toepassing).
-Oja, mét Nederlandstalig WPHB en CDtje met onderdelenfiches.
Hij ziet er iets beter uit dan op onderstaande foto; nu met originele blokspoiler.
Het doet wel enigzins pijn en ik heb lang zitten dubben, maar ik ga er niet meer op rijden omdat ik toch al een nieuwe heb dus....
Liefhebbers voor deze karaktervolle fiets met veel power over het hele toerenbereik ( V4 ) DOE EEN BOD!!!!
Oja, natuurlijk doet er niemand een bod als ik geen vraagprijs erbij zet dus bij deze: €650,-
Dat bedrag is zo laag omdat hij niet helemaal in orde is en omdat ik er graag snel vanaf ben. Want eigenlijk is dat erg weinig geld voor zo'n super-fiets. Zelfs de onderdelen die ik het laatste halfjaar gekocht heb hiervoor zijn al bijna dat bedrag waard....
Laatst bewerkt: