TK: Honda VTR 1000 Firestorm (1997)

Nog niet verkocht Tiez..???
Nu leent het weer zich er ook niet echt voor om een proefrit te doen!
Hopelijk snel wat nieuws in de schuur!

succes

Och zoniet, dan rij ik er (als het weer het weer es toelaat) nog vrolijk op door. Nu vooral erg zin om motor te rijden. Maakt me eigenlijk niet uit op wat :9
 
Mooie fiets, maarreuh 4 cilinders zijn teveel :N _O-

Toevallig eens op een Thunderace gereden en dat ging me veel te gladjes en soepel: niet slecht ofzo, maar ik voel en hoor de boel liever wat werken 8-) Misschien ook gewoon een kwestie van wennen hoor, maar tot nu toe heb ik het toch meer op de mono's en twins :Y
 
Laatst bewerkt:
head+kick+ko+8x10.jpg


Schop!
 
Dank voor de schop!

De banaan van de week ff aangeslingerd en hij leefde nog! 8-) Het seizoen zit er weer aan te komen, dus wie-o-wie?!?! ;)
 
bikini.jpg


Kickje voor deze bommenwerper.

Mooi weer komt er aan!! Maak Ties vrij van de VTR, zodat hij z'n studieschuld kan afbetalen.
 
De eerste kilometers zitten er alweer op. Blijft fijn rijden hoor :Y

Dus geinteresseerden: reageer vooral! En bodemprijsjagers: reageer vooral niet, want ik rijd liever nog even op de banaan rond dan er een appel en een ei voor te vangen ;)
 
Begint ergens op te lijken, maar zullen toch nog een paar groene flappen bij moeten ;)
 
Laatst bewerkt:
Tiez, Ik laat volgende week mijn vriendin een ritje maken op mijn eigen storm. Als ze het wat vindt doen we een bod op je motor. Ze vind geel namelijk een mooie kleur (vind ik ook goed staan). Vloekt misschien wel iets met mijn rode.

Groet joost
 
Tiez, Ik laat volgende week mijn vriendin een ritje maken op mijn eigen storm. Als ze het wat vindt doen we een bod op je motor. Ze vind geel namelijk een mooie kleur (vind ik ook goed staan). Vloekt misschien wel iets met mijn rode.

Groet joost
Geel is de enige kleur voor een Storm!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan