TK: Honda VTR 1000 Firestorm (1997)

Schiet niet echt op met verkopen he Tiez!
Allemaal arme mensen :Y op het forum.
Was deze week wel uitmuntend weer om je regenoverall te testen.

Ik ben mijn motorblok ook nog niet kwijt en verzekering heeft ook nog niet
geschoven (als ze ooit gaan schuiven).

Ik houd je brommer in de gaten. Tevens een gratis Kick
 
Thanks.

En tja, ik moest vanavond toch echt ff door de regen op de VeTeR, vanwege een platte fietsband. Korte stadsritjes doe ik sowieso al niet graag, maar toch handig dat het ff kon :Y
 
alive and kickin'

sinterklaas.hip.335.jpg
 
Well mensen, seizoen begint weer voor je er erg in hebt dus grijpt toe! Mooi prijsje, net fietsje: veel v-twin plezier gegarandeerd :Y
 
We gaan het meemaken, hoewel het groene gras nu wel erg ver weg lijkt ;)

Wel zin om de banaan weer eens goed uit te laten eigenlijk. Dat geglibber met koud weer is sowieso niet tof: ook niet als het ijs- en pekelvrij is. Doe maar weer gewoon +10 graden ofzo :Y
 
Als je dan een zak met geld meebrengt, mag je de banaan houden om elke dag fijn uit te laten ;)
 
Blame it on the crisis :9

Beestje staat nu rustig in de schuur te wachten op beter weer en pekelvrije wegen. Binnenkort maar eens wat aan het poetsen gaan. Wilde ik laatst al doen, maar toen kwam de sneeuw... En om nu in een 40cm dikke laag van die koude rommel de motor te gaan wassen.... :N
 
2010 kickje!

Inruil is bespreekbaar. Ik weet alleen nog niet echt goed wat ik wil, dus kan niet erg concreet aangeven wat wel en wat niet. 1 of 2 cilinder is wel een must... 1+2 mag ook nog, maar 4 is te veel ;)
 
Dag Tiez,
Misschien heb ik wel interesse (eindelijk, staat al ff op het forum). Ik heb zelf een storm en mijn vriendin wilde graag een gele motor. Tata: een gele storm. Perfect. Alleen mijn vriendin heeft een beetje kleine handjes en bij mijn storm moet ik toch wel flink knijpen op de koppeling in te houden. Ben nu aan het verhuizen en mijn storm staat nog in de winterstalling. Zodra hij daaruit komt laat ik haar ff op de mijne rijden. Als het bevalt is jouw motor een goede kandidaat!
 
Leuk om te weten natuurlijk :) Ik hoor het wel als de proefrit goed bevallen is. En als de koppeling het enige is: een ander rem-schakelsetje is natuurlijk makkelijk gekocht ;)
 
Nog niet verkocht Tiez..???
Nu leent het weer zich er ook niet echt voor om een proefrit te doen!
Hopelijk snel wat nieuws in de schuur!

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan