[TK] Honda VTR sp-2 colin edwards replica, zeer uniek

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
Bij deze bied ik voor mijn vader aan, een zeer unieke (1 van de 14 orgineel door dream machine's gespoten!!!) honda VTR stars en stripe colin edwards replica, het type waar die mee op lacuna seca reed een aantal jaren terug in de SBK. motorfiets had bij aanschaf een nieuw waarde van 24000 euro (door de opties van de machine).

de motorfiets komt uit 2002 en heeft zoon 17.xxx gelopen (zo uit mijn hoofd) momenteel. zal de exacte km stand morgen even toevoegen maar die kan nog (minimaal) oplopen.

Het is een zeer mooie en GOED onderhouden machine, met een heel hoop extra opties er op.

Onlangs zijn de achter remblokken en banden (bt016's) vervangen, en zijn de wiel lagers gecontroleerd en in prima staat bevonden. ook de voorrem blokken zijn in prima staat.
Motorblok draait in castrol superbike olie(15eu de L) die gefilterd word door een standaart honda filter (dus geen immitatie prul).

hier een kleine opsomming van de extra's van de fiets:

-Mono seat in kleur meegespoten (duo seat ook aanwezig).
-Undertail met knipperlichten en alles geintegreerd.
-Kleine knipperlichten voor
-Zwarte kuipruit.
-Carbon voor een achter spotbord.
-Valblokken op de zeikuip
-Carbon frame covers (zit geen schade achter, daar mag uiteraard naar gekeken worden)
-En rode velgstriping die het geheel afmaakt.
-Datatool alarm systeem, met 2 zender.

-Stalen remleidingen
-Compleet TITANIUM! uitlaat systeem met carbon dempers van akrapovic.
-Öhlins stuurdemper kit
-Gear indicator
-Powercommander 3 USB (voor een soepeler oppakkende motor)

Verder is het gewoon een ontzettend mooie motor met het echte twin karrakter waar zeer sportief mee gereden kan worden.

Mijn vader is een echte poetser en deze fiets heeft dit jaar misschien 4000 km gereden.
Z'n rug enz. beginnen toch een beetje moeilijk te doen wat de reden tot verkoop van deze motor is.

Er is altijd met liefde voor gezorgd en staat achter slot en grendel droog in de garage.
De motor moet niet weg en word enkel voor een redelijk prijs verkocht!

De vraag prijs voor deze motor is 8750,- nederlandse euros, hier zal niet veel van afgeweken worden gezien de staat van de motor. voor een gesprek kan er uiteraard gebeld worden op: 0613502331

voor fotos nog even op marktplaats kijken, die zal ik morgen even op de andere PC hier toevoegen!

Mvg steven ball.

http://link.marktplaats.nl/196867269
 
2920823967_629fe38f93.jpg


O-)
 
Mozeskriebels prachtige bike. :9~

Toevallig dat er bij ons in het dorp ook zoéén rond rijd echt prachtige uitvoeren. :}
 
Toch leuk om te zien , Steven start het topic :]


annanas mag het werk voor hem opknappen _O- _O-


Hey Steven , een GEWELDIGE fiets


gr. Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan