TK: Honda VTR SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het onderhoudsboekje erbij trouwens? En zit er alarm op?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Heeft je telefoontje nog wat opgeleverd met die geinteresseerde?
Tevens Kick omhoog voor deze brute machine.
 
Wat een ongelofelijk bruut ding. Ik vind dat mat zwart wel mooi. Je heb er niets aan maar als ik mijn Buell niet had gekocht dan wist ik het wel. Ooit koop ik er een SP-1 bij.
 
Waarom heb je hem mat zwart gespoten als ik vragen mag?

B|

De reden was dat rood niet mijn kleur is.
En ik kon een undertail en een wheelhugger krijgen die niet in de juiste kleur waren, dat maakte het doorslaggevend.

:+

Ben zelf meer fan van normaal zwart maar dat mat zwart heeft ook wel iets en ziet er zeker niet verkeerd uit. Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb idd een zx6r uit 2007 getest, stuurt heerlijk maar 600 is toch echt te licht. Ik dacht dat ie stuk was :) Ik ben de koppel van mijn VTR natuurlijk gewend. Een 600cc zal het dus niet worden. Hoop dat ik dit weekend tijd kan maken om een zx10r te gaan testen, daar heb ik nog grote verwachtingen van.
 
Ik ga morgen kijken of ik er uit kom kwa inruil op een VTR.
Zo niet, dan moet je mn CBR1100XX maar eens komen proberen. Mega vermogen hoor!
 
Vind matzwart wel helemaal ok! Een klein zilveren pinstripe maakt hem helemaal af maar zeker mooie fiets. Rood is iig niet mijn ding ;-)
 
Jochem zat er niet ver naast :)
We zitten midden in een verbouwing en hebben t pittig druk. Daardoor heb ik de zx10r nog niet kunnen testen -O-
Maar even voor de duidelijkheid. Het liefst verkoop ik mijn fiets of ruil hem tegen een zx10r, hier mijn voorkeur naar uit. Ik heb er nog niet op gereden dus weet niet of dit de fiets voor mij is. Mocht dit niet bevallen dan ga ik shoppen voor een andere fiets, ruilen met of zonder bijbetalen vind ik geen probleem.
Maar voor degene die mij daar voor benadert hebben herhaal ik: "houdt m maar niet vast :N , verkoop m als je kan :Y . Als ik zover ben dan meld ik mij 8-) "
 
Ik lees dat er een custom pc mapping op zit. Heb je ook nog een uitdraai daarvan? Ben wel benieuwd wat die doet qua Nm en Pk's (met name koppel)...

tevens een zomaar KICK
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor zo'n zwarte :) Ik heb de glimmende variant. In het zwart is het helemaal een duistere machine. Rood is ook zo gewoontjes he!
Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan