TK: Hyosung Comet 650 (2004 - 1740km's)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cecotto

MF veteraan
6 jun 2002
1.429
10
Oisterwijk
Nou, we gaan de garage maar eens leegruimen voor een duc....
En de vrouw doet ook haar duitje in de zak (lief he :} :} :} ).
Dus haar motor te koop, ook vanwege gedaalde interesse van haar kant voor het motorrijden.

Komtie:

full


Hyosung Comet 650
Bouwjaar september 2004
Km stand: 1740
Kleur: Zwart
Geen schade, geen krassen of beschadigingen
1e eigenaresse, gekocht bij Divmo in Rijen. Aankoopbon en bon van 1000km beurt aanwezig.
Vraagprijs: 4.200,= Euro

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O*

Subtiel schoppie (voordat Oma verschijnt).

Voor de goede lezer: Vraag prijs, is een prijs waar we het best nog wel over kunnen hebben.....

*O* *O* *O* *O*
 
*O* *O* *O* *O*

Subtiel schoppie (voordat Oma verschijnt).

Voor de goede lezer: Vraag prijs, is een prijs waar we het best nog wel over kunnen hebben.....

*O* *O* *O* *O*
Tja, 't is dat we er al eentje hebben ;)


Ik ben een zeer tevreden dagelijks gebruiker van de Hyosung Comet 650, die we eigenlijk voor m'n vrouw hebben gekocht ( nieuw bijna 2 jaar geleden ). Door rugproblemen kan/mag ze niet meer rijden, dus nu gebruik ik de Hyosung elke dag voor woon/werkverkeer ( zomer, herfst,winter - als het niet al te glad is - en lente ) heb dit jaar bijna 14.000 km op de teller gezet en van de zomer ook nog 3000 km op de VMax gereden 8-) zonder noemenswaardige problemen. Alleen een doorgebrandde spanningsregelaar die keurig onder garantie is vervangen door Klein motoren in Olst.


Lekker gooi- en smijtfietsie voor weinig !!!!


Succes met de verkoop en veel plezier met de Duc als'ie er is ;)
 
Gefeliciteerd !! Iemand van MF ?


En nu op naar de Duc !

Hi Nitro,

Wel iemand van en via MF, maar is een zakelijke handelstransactie geworden. De Hyosung zit dus in het handelstraject. Overigens hebben jouw positieve reacties op deze fiets wel geholpen (ikzelf heb trouwens ook zeker de helft van de kilometers op vrouws fiets gedraaid, heerlijk ding).

En de duc staat in de garage, is een 996 geworden. Zit nog bij te komen van het feit dat ik er nu eindelijk een heb (boys en toys en van die dingen.....)

cu,
John
 
Hi Nitro,

Wel iemand van en via MF, maar is een zakelijke handelstransactie geworden. De Hyosung zit dus in het handelstraject. Overigens hebben jouw positieve reacties op deze fiets wel geholpen (ikzelf heb trouwens ook zeker de helft van de kilometers op vrouws fiets gedraaid, heerlijk ding).

En de duc staat in de garage, is een 996 geworden. Zit nog bij te komen van het feit dat ik er nu eindelijk een heb (boys en toys en van die dingen.....)

cu,
John
Niet ff nog snel piccie posten van de Duc hier ............................???

Is geen topicvervuiling, is je eigen topic ;)
 
Wel opletten manne, en het hele forum blijven lezen :) :)
De piccies van mijn duc:
TE KOOP: Ducati 996 Biposto bj. 1999

Voordeel van MF heeft zich weer bewezen, vraag + aanbod bij elkaar gebracht... Overigens op mijn initiatief , voordat men denkt dat de aanbieder van de 996 MF gebruikt voor commerciele doeleinden.

cu,
John :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan