TK Kawa ZX9R bj 1994....1950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supercupper R1

geblokkeerd account
1 jan 2005
2.157
0
Aalsmeer
Te Koop,

Kawasaki ZX9R

bouwjaar 1994

ongeveer 30000km gelopen

Bos sportdemper

alarm

braking remschijven voor

duo afdekkapje

kleur bordeaux

er is 1 maar,hij springt af en toe uit de 2e versnellig....vandaar de prijs en heeft lichte scade aan de linker kant...

verder is het een nette motorfiets

vraagprijs 1750,-euro

foto komt nog............
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als mn opvolger. Helaas heb ik nog een thundercat met wat kleinigheidjes die eerst opgelost moeten worden voordat ie de verkoop in gaat...

Kickje alvast dus..
 
Als je ooit besluit om hem in delen te verkopen, houdt ik me aanbevolen voor de rechter onderkuip (mits in maagdelijke conditie natuurlijk!). Die paar krasjes die ik erop heb zitten blijven me namelijk storen.....

Ik denk dat je er in onderdelen misschien meer uit krijgt dan €1950,-
 
Laatst bewerkt:
Als je ooit besluit om hem in delen te verkopen, houdt ik me aanbevolen voor de rechter onderkuip (mits in maagdelijke conditie natuurlijk!). Die paar krasjes die ik erop heb zitten blijven me namelijk storen.....

Ik denk dat je er in onderdelen misschien meer uit krijgt dan €1950,-

dan koop jij de Kawa en dan neem je wat je nodig hebt voor je eigen en dan verkoop je de rest.....dan heb jij je parts voor niets ;)
 
hier de foto's en ik heb de advertentie aangepast....

extra oa

alarm

en heeft een beetje schade aan de linkerkant

en de prijs is aangepast....1750,-euro
full
 
Moet je er snel vanaf dat de vraagprijs na een dag al €200,- minder is?!?! Dat voorspatbord en die braking discs zou ik eigenlijk ook wel kunnen gebruiken. Ik zou het er al bijna voor overhebben....
 
Laatst bewerkt:
Moet je er snel vanaf dat de vraagprijs na een dag al €200,- minder is?!?! Dat voorspatbord en die braking discs zou ik eigenlijk ook wel kunnen gebruiken. Ik zou het er al bijna voor overhebben....
ik heb de prijs aangepast vanwege de schade.......dat wist ik dus niet...

nette prijs toch??? ohja je kan altijd een bieding doen....

heb jij je voorspatbord en de brakings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan