TK Kawasaki er6n 2007

RuffRyder_87

Rookie
11 jun 2011
17
0
Te koop aangeboden; Prachtige Kawasaki ER6N Naked Bike.

Dit is de mooiste kleuren combinatie van de ER6N serie. De motor heeft altijd binnen gestaan en is goed onderhouden. Boekjes, papieren en twee sleutels zijn aanwezig.

KM stand: 9500 km!
bouwjaar: 2007
Motorinhoud: 2 cilinder, 650 CC

- Bos uitlaat t.w.v. 450 € (Uniek geluid)
- Magazi 3 sportspiegels t.w.v 100 €
- Zwart sportstuur
- Nieuwe Michelin Pilot Power 2ct banden
- Nieuwe Accu
- Kleine led knipperlichten achter

Standaard uitlaat en achterspatbord met knipperlichten zit er bij. Ik doe hem weg i.v.m. aanschaf andere motor.

Prijs: 4600

img1212r.jpg

img1206l.jpg

img1207xu.jpg

img1208a.jpg

img1209l.jpg

img1211p.jpg
 
In de winter niet meer, heb ik zelf diverse keren mogen ervaren.
Ziet er verder wel netjes uit.
Succes met verkoop.
 
Jou geluidje, alleen niet heel erg duidelijk ;)

Iets duidelijker! *D

Ik heb zelf op een ER6N gelesd, rijdt heerlijk!
Succes met de verkoop he!
 
Hij staat in Zoetermeer.

@ TwanMass ja dat is mijn er6n idd, alleen jammer van de iPhone kwaliteit ;)
 
In de winter niet meer, heb ik zelf diverse keren mogen ervaren.
Ziet er verder wel netjes uit.
Succes met verkoop.


Als jij ABS nodig hebt, dan zou ik nog maar eens een paar rijlessen nemen......



Gave motor :)
 
dit is inderdaad de mooiste kleur! de rest ziet er niet uit. Jammer van de lelijike koplamp voor de rest erg mooi! Ik ben zelf nog bezig met lessen maar dit model staat wel op mijn lijstje.
 
Niemand interesse in deze bike??

Zal wel een domme vraag zijn maar stel em toch.. In welk opzicht is een sportstuur anders dan wat er normaal op zit?
En zijn die handvaten aan de achterkant makkelijk te verwijderen?
Interesse in deze bike is er zeker! Alleen ff w at stappen maken in rijbewijs halen.
 
Zal wel een domme vraag zijn maar stel em toch.. In welk opzicht is een sportstuur anders dan wat er normaal op zit?
En zijn die handvaten aan de achterkant makkelijk te verwijderen?
Interesse in deze bike is er zeker! Alleen ff w at stappen maken in rijbewijs halen.

Door het sportstuur zit je wat minder rechtop en zit je in een sportievere houding. De handvaten zijn heel simpel te verwijderen, alleen 4 bouten losschroeven en ze zijn eraf. Hoe gaat het met je rijbewijs?
 
Door het sportstuur zit je wat minder rechtop en zit je in een sportievere houding. De handvaten zijn heel simpel te verwijderen, alleen 4 bouten losschroeven en ze zijn eraf. Hoe gaat het met je rijbewijs?

Ik kan je geen pb sturen, volgens mij moet je dat aanzetten.

anyway, ik heb pas mijn 5e rijles gehad. Ik hoop begin augustus mijn A-tje bij te schrijven.
ik wil niet een motor aanschaffen voor ik mijn rijbewijs gehaald heb.

Ik hoop dat die wat langer beschikbaar blijft dan wil ik wel eens langs komen, ook al is zoetermeer wat ver weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan