TK Kawasaki Kz750-gp

Pilsje

MF'er
13 apr 2004
62
0
Rotterdam
Te koop een Kawasaki Kz750GP-R1. Bouwjaar 1982 en met 25.000km op de teller. Helaas loopt hij niet! De carburateurs moeten vervangen of gereviseerd worden. Blok draait wel rond en de bougies vonken. Bougies zijn nieuw net als het luchtfilter. Banden zijn goed net als de ketting en tandwielen. Accu is 1 jaar oud. Kortom een mooie fiets met een foutje. Voor de handige sleutelaar is het een mooi object. Bij serieuze interesse kan er een afspraak gemaakt worden.

Vraagprijs €500.-

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/404409/e4ea499d0ed50e5dc5f0ffc1490360da (motor forum.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het een GT is? Die hebben toch een cardan? Op je foto zie ik een ketting...
Heb zelf een KZ700 uit '84, rijdt best lekker voor een brikkie. :]
 
Potvr je hebt gelijk! Op het kenteken staat Kz750GP-R1 *D Dus GP inplaats van GT.

En gelijk maar weer effe schoppen!
 
Potvr je hebt gelijk! Op het kenteken staat Kz750GP-R1 *D Dus GP inplaats van GT.

En gelijk maar weer effe schoppen!
Kijk eens aan... 8-)
Als je effe op dit
exclamation.gif
knoppie drukt bovenaan dit topic, dan kan je aan een modje vragen oftie je topictitel even wil aanpassen...

Ik heb trouwens nog een complete set carbs van een ZR-7 liggen voor de eventuele koper. Als het goed is passen die erop.

En toch nog effe een domm vraag stellen hoor... Verkoop je ook onderdelen los? (Stuurkuipje en tellerunit?) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als ik de motor binnen een maand nog niet verkocht heb gaat hij in onderdelen weg. Maar wat wil je hebben van de tellerbak? Ik heb nog een tellerbak liggen zonder toerenteller.

Voor de aspirant kopers. Bij de motor krijg je ook nog een chromen 4 in 1 uitlaat! Op de foto is hij nog behoorlijk vuil maar inmiddels is hij weer toonbaar.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/406940/7efb8484881d4f6d2f88540251c71fa7 (Foto 001.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Als ik de motor binnen een maand nog niet verkocht heb gaat hij in onderdelen weg. Maar wat wil je hebben van de tellerbak? Ik heb nog een tellerbak liggen zonder toerenteller.
Ik heb nu een mijlenteller, maar ik wil er graag eentje met gewoon km's. Maar als het inderdaad een KZ is, dan zal jij ook wel een mijlenteller hebben...
En zo'n stuurkuipje vind ik er wel cool uitzien. De mijne heeft er geen, alleen een voorruit... (maar dat ziet er natuurlijk niet echt mooi uit...)
 
Op dit moment zit er een km teller op de Kz750gp-r1. In de losse tellerbak zit een mijlen teller. Misschien als ik besluit om alles los te verkopen ben je de eerste die het hoort *D
 
Als ik de motor binnen een maand nog niet verkocht heb gaat hij in onderdelen weg. Maar wat wil je hebben van de tellerbak? Ik heb nog een tellerbak liggen zonder toerenteller.

Voor de aspirant kopers. Bij de motor krijg je ook nog een chromen 4 in 1 uitlaat! Op de foto is hij nog behoorlijk vuil maar inmiddels is hij weer toonbaar.


...en wat vraag je voor de uitlaat!........ 8-)

en heb je nog meer pic's v/d motor..

:W RG
 
De uitlaat verkoop ik niet los. Alleen als er over een maand geen koper is geweest gaat alles in onderdelen verkocht worden.

Als je nog foto,s wilt hebben moet je me even mailen. Ik weet echt niet hoe ik dat hier moet doen. Elke foto is te groot voor op het forum. Als je mailt zeg dan ook welke onderdelen je specifiek op de foto wilt hebben.

No problemas *O*
 
De uitlaat verkoop ik niet los. Alleen als er over een maand geen koper is geweest gaat alles in onderdelen verkocht worden.

Als je nog foto,s wilt hebben moet je me even mailen. Ik weet echt niet hoe ik dat hier moet doen. Elke foto is te groot voor op het forum. Als je mailt zeg dan ook welke onderdelen je specifiek op de foto wilt hebben.

No problemas *O*


eigenlijk doel ik meer op de advertentie van/voor jezelf , wat betreft piccie's .
hoe meer je laat zien,......hoe beter.

pic's re-sizen--> ká-likt
 
Beste Pilsje,

zijn die carburateurs in principe het enige dat eraan gedaan moet worden?
Want hij ziet er op de foto verder erg netjes uit. Is hij helemaal overgespoten?

Heb je enig idee wat de kosten zijn als die carburateurs vervangen moeten worden :?
 
De carbs zijn aan vervanging toe of aan een revisie setje. Voor de rest mankeerde hij niks. De motor staat altijd binnen en is inderdaad overgespoten. Lime green. De kleur voor elke Kawa *D Hij ziet er voor zijn leeftijd gewoon goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan