Tk: Kawasaki zx-6r '95 25kw @ kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

buldogo2

MF veteraan
27 dec 2005
1.173
84
Tilburg
Een goede dag,

Bij deze bied ik mijn kawasaki zx-6r uit '95 te koop aan.

Motor staat 25kw op kenteken (:z ) en is dus ideaal voor de beginnende jonge motor rijder, indien gewenst kan er gekozen worden om de motor zonder begrenzing te kopen...of iets minder dan 25kw begrenst O-)

Rede van de verkoop is simpelweg dat ik over wil stappen naar een nieuwere kawa :+
Motor heeft me nog nooit technisch in de steek gelaten en is in mijn bezit altijd netjes warm gereden en onderhouden.

momenteel staat er +/- 77.000km op de teller heb de motor gekocht met 53.000km ongeveer 1 1/2 jaar geleden

in deze periode heb ik de volgende onderdelen vervangen of omdat ze gewoonweg versleten waren, of simpelweg omdat ik het risoco niet wou lopen dat het kapot zou gaan. O-)

-Remklauwen voor+achter gereviseert
-Remblokken voor+achter resentelijk vervangen en netjes ingeremt
-Achter nieuwe schijf gemonteert(orgineele had groefvorming maar is nog wel te gebruiken en zit er nog bij)
-Voor+achter stale remlijdingen gemonteert inc. nieuwe olie (DOT4) (orgineele nog aanwezig.)
-Begin vorigjaar zomer voorvork keringen+olie vervangen
-eind vorige zomer olie pomp vervangen, deze fuctioneerde nog wel maar had lichte groefvorming, hierdoor voor dezekerheid vervangen.:Y
-Begin winter olie(castrol gps) en oliefilter vervangen.
-Begin winter keting en tandwielen vervangen(orgineel kawa)
-Resentelijk balhoftlagers vervangen
-Paar weken terug voor+achter nieuwe band late monteren (BT-014's)
-Ergens halverwegen deze winter bugies vervangen en luchtfilter schoon gemaakt
-Pas achterwiel lagers vervangen
-Voorzien van een philips nightguide lamp voor extra goed licht *O*

Meschien niet van belang maar heb ook altijd op euro98 gereden om kans op zelfdetonatie te verkleinen.

Bonnen onderdelen zijn aanwezig

Aangezien aan alles een min punt moet zitten zo ook hier...
heb mij een tijdje terug met lage snelheid onderuit geremt op een rontonde -O- , hierdoor heeft de motor glei schade aan de linker zijde, dit wil zegge...schade aan koppelings deksel(krasjes dus en lak schade). Linker kuip lak schade en top kop aan linker zijde lak schade. Heb deze schade al grotendeels gerepareert moet enkel nog gespoten worden.

Hieronder enkele foto's van de staat van de motor...

De eerste foto is van nog geen 2 weeken geleden en daar is dus de algeheele staat van de motor te zien, de andere 2 zijn al iets ouder de schade is ondertussen iets verder gerepareert.

IMGP1552.jpg


img209.jpg


IMGP4674.jpg


Vraagprijs voor dit alles is €2750,- maar op een goed bod ga ik uiteraart ook altijd in :Y

Voor vragen kan je me altijd belle 06-18113565
 
er is resent ook een hele hoop geld in gestoken, prijs is zoiso en richt prijs ;)
 
Mooie goed onderhouden bike zo te zien maar die schuiver en km-stand zal denk ik veel kopers afschrikken voor deze prijs -O- jammer

Maar iig succes met de verkoop :Y
 
leuk ding... helaas wordt ik pas in september 18 en ik weet niet hoelang t rijbewijs gaat duren.... maar als hij dan nog te koop staat zullen we is kletsen:P


maar wel superveel gelopen...hoelang gaat zo'n blokje mee?
 
leuk ding... helaas wordt ik pas in september 18 en ik weet niet hoelang t rijbewijs gaat duren.... maar als hij dan nog te koop staat zullen we is kletsen:P


maar wel superveel gelopen...hoelang gaat zo'n blokje mee?

Blokjes moete makelijk over en ton kunne draaie, ben bang dat ik em tege die tijd niet meer heb;)
 
Ja hallo,, heb ik et ding eindelijk bijna af...en dan weer opnieuw beginne zeker :Z ;)

Tja, dan ben je verder dan/als ik... Mensen, koop deze fiets!! Goed onderhouden en van een goud eerlijke eigenaar! Ik heb ooit zaken met hem mogen doen en alles is netjes afgehandeld! (weet alleen niet meer wat ik gekocht heb, maar het was iets voor een MTX)
 
Tja, dan ben je verder dan/als ik... Mensen, koop deze fiets!! Goed onderhouden en van een goud eerlijke eigenaar! Ik heb ooit zaken met hem mogen doen en alles is netjes afgehandeld! (weet alleen niet meer wat ik gekocht heb, maar het was iets voor een MTX)
Is je mtx nog steeds niet af dan:P, geloof dat je toen contactslot gekocht had en nog wat kleine dingetjes;)...

iig bedankt voor je steun en vertrouwen in me :+ ,, maar heb gister de fiets ingeruild tegen een zx-6r uit 2005 *O* ... hier kan dus een slotje op.
 
Ben dan best wel benieuwd hoeveel je voor deze fiets terug hebt gekregen bij je inruil..
Heb hem namelijk ook alleen met 34.000 op de teller, en ben aan het twijfelen of ik hem dadelijk wil verkopen en ook een nieuwer model wil kopen of begrenzing eruit!

:) :Y :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan