TK Kawasaki ZX-6RR 2007 + Motolug aanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht handig om te vermelden dat deze motorfiets ook schade heeft? Zo komen de geinteresseerden niet voor nare verassingen te staan....? :X
 
Ook al stelt het niets voor, als het duidelijk zichtbaar is, is het wellicht handig om toch te vermelden....
't Kuipwerk was er volgens mijn maatje wel flink gehavend.

Daarbij heeft hij volgens mijn maatje - die automonteur is geweest - ook een grote beurt nodig. Waarom laat ik maar even in het midden.....

Wat is de kilometerstand trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Yup, het is wel een 2007-fiets.
Echter, met al wel ruim ruim 30.000 km op de klok. Dat is niet niks....
Daarbij ook nog het één en ander aan schade....
Dan mag er nog best wel onderhandeld worden inderdaad. Althans, is mijn mening.
 
Van kilometerstand is 90% van op de weg gereden, motor is dit jaar pas op het circuit gekomen en Colin heeft iets van 9 dagen gereden op het circuit dus dat zijn zo'n 2500 circuitkilometers.
Wat betreft de prijs, een 2007 fiets met een lage kmstand en schadevrij doet zo'n 6500 a 7000 euro.
Deze kost 5000 euro en is nog onderhandelbaar.
Volgens mij is dat toch niet verkeerd geprijsd?

Gr Henk
Als er een kenteken bij zit inderdaad... Niet zonder kenteken en die km-stand hoor...
 
Als er een kenteken bij zit inderdaad... Niet zonder kenteken en die km-stand hoor...

Wil je hem kopen deze fiets?? Die indruk heb ik niet, wat een gezever! Zullen jouw topic eens verzieken!

Je maat is niet voor niets EX-monteur! Top onderhouden deze fiets en dat schaafplekje stelt niets voor!

Voor de WEL serieuze gegadigden, aan deze Kawa heb je een geweldige motor voor op het circuit en ook nog eens voor een goede prijs!! I know this bike.

Verkapt kickje! Succes met de verkoop Collin!

Tinus
 
Wil je hem kopen deze fiets?? Die indruk heb ik niet, wat een gezever! Zullen jouw topic eens verzieken!

Je maat is niet voor niets EX-monteur! Top onderhouden deze fiets en dat schaafplekje stelt niets voor!

Voor de WEL serieuze gegadigden, aan deze Kawa heb je een geweldige motor voor op het circuit en ook nog eens voor een goede prijs!! I know this bike.

Verkapt kickje! Succes met de verkoop Collin!

Tinus
Nee, ik heb geen interesse in deze fiets. Dat heb je goed gezien. Wat wil je verzieken aan mijn topic? In mijn topic is duidelijk te lezen dat de fiets (lichte) schade heeft :W

Hij is inderdaad niet voor niets ex-monteur nee, dat klopt. Hij is nu iets gaan doen wat (veel) beter betaalt :W

Heb je toevallig ook foto's van de linkerzijde, of zit daar geen schade?
 
Nee, ik heb geen interesse in deze fiets. Dat heb je goed gezien. Wat wil je verzieken aan mijn topic? In mijn topic is duidelijk te lezen dat de fiets (lichte) schade heeft :W

Hij is inderdaad niet voor niets ex-monteur nee, dat klopt. Hij is nu iets gaan doen wat (veel) beter betaalt :W

Heb je toevallig ook foto's van de linkerzijde, of zit daar geen schade?

Ga iets nuttigs doen beroepsprutser!!!
 
Jongens Jongens...

Verziek zijn topic niet :N Vecht het dan via PB uit! De een wil duidelijkheid over de history van de motor! De andere weer wat anders :)

Laten we het vriendelijk houden ;)

Kickje voor deze fiets *O* :W
 
Ga iets nuttigs doen beroepsprutser!!!
Zeikstraal :W Wees gewoon eerlijk over de schade, hoeft ook niemand er achter aan te gaan :z
Bovendien vind ik het toch erg nuttig om mensen te behoeden voor een foutieve aankoop. Dus uuuuh, ik bepaal zelf wel wat ik nuttig vind en wat niet.
 
Zeikstraal :W Wees gewoon eerlijk over de schade, hoeft ook niemand er achter aan te gaan :z
Bovendien vind ik het toch erg nuttig om mensen te behoeden voor een foutieve aankoop. Dus uuuuh, ik bepaal zelf wel wat ik nuttig vind en wat niet.


Wie is er nou de zeikstraal, ga iets doen met je leven! :W

Niemand waardeert je gedoe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan