TK Kawasaki ZX-6RR 2007 + Motolug aanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ,

Jongens ik heb laatst een bod gedaan , maar niets meer van gehoord.

Hebben jullie het te druk met steggelen met elkaar en hebben jullie het over het hoofd gezien ?

Ik hoor wel graag iets , anders ga ik verder kijken ,

Bedankt.
 
Mooie bike dus een kickje



Ps die daniel reed zelf toch ook op een schade barrel waar hij zelf mee op zijn plaat is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
hey daniel ga even lekker Sigaretten verkopen op het zxr form
en laat deze gast zijn motor verkopen
wat een gejank zeg

mooie motor
 
Nette motor voor zeker een nette prijs snap niet zo goed dat ze zo zeuren over die kleine schaafplekjes,volgens mij is elke circuitfiets wel s gevallen.
 
Tuurlijk, zo goed als iedere fiets is wel eens gevallen maar zet dit dan ook in de OP. Geeft niets, dani kaart het ook alleen maar aan en gelukkig doet de verkoper ook niet moeilijk. Het zijn gasten als Jaapie en Don Panini welke lopen te zeiken en te drammen.

Maar goed, succes met de verkoop!
 
Hoi jongens, de negatieve commentaar is al goed bedoeld, komt alen verkeerd over. Bedankt voor de ondersteuning zelfs ook voor de douwetje in de goede richting,

Gr Colin en Henk..
 
Tuurlijk, zo goed als iedere fiets is wel eens gevallen maar zet dit dan ook in de OP. Geeft niets, dani kaart het ook alleen maar aan en gelukkig doet de verkoper ook niet moeilijk. Het zijn gasten als Jaapie en Don Panini welke lopen te zeiken en te drammen.

Maar goed, succes met de verkoop!

Pearl? Of liever Hans anders??

Kickje voor deze topper!!

Tinus
 
Cursusje feedback geven nodig? Maar goed laten we maar ophouden het topic te verzieken, we hebben geen van allen de intentie om deze mooie fiets te kopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het beter om dit topic te sluiten en een nieuwe te openen met de nieuwe openingspost.

Je ziet hier door het gezeik de motor niet meer
 
hey daniel ga even lekker Sigaretten verkopen op het zxr form
en laat deze gast zijn motor verkopen
wat een gejank zeg

mooie motor
Absoluut :Y En bandjes, motoren, coke, wiet, Iphones en wat niet... Door jullie kan ik een seizoen crashen, racen, crashen, crashen, racen..... Men, huilebal :Z Je weet niet eens wie ik ben, dus uuuuuh :?

Mooie bike dus een kickje



Ps die daniel reed zelf toch ook op een schade barrel waar hij zelf mee op zijn plaat is gegaan.
Ja man, dat ding ziet er echt NIET meer uit gewoon! Ik ga hem ook te koop zetten alszijnde "geen schade" _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoi Daniel,
Heb je de zelfde respect voor je deelnemers op de baan? Wij zijn de zelfde mensen hoor!!!!
Gr Colin...

Absoluut :Y En bandjes, motoren, coke, wiet, Iphones en wat niet... Door jullie kan ik een seizoen crashen, racen, crashen, crashen, racen..... Men, huilebal :Z Je weet niet eens wie je bent, dus uuuuuh :?Ja man, dat ding ziet er echt NIET meer uit gewoon! Ik ga hem ook te koop zetten alszijnde "geen schade" _O- _O-
 
daniel moet nog zn wilde haren kwijraken.
die slaat en scheld nog een beetje om zich heen.
identieteit zoeken zeg maar.
dat heb je met opgeschoten 21 jarigen puistenkoppies... :)
 
Laatst bewerkt:
daniel moet nog zn wilde haren kwijraken.
die slaat en scheld nog een beetje om zich heen.
identieteit zoeken zeg maar.
dat heb je met opgeschoten 21 jarigen puistenkoppies... :)
:Y Absoluut! _O- _O-

Los jij hem even op voor jezelf?
full
 
dank voor de extra bevesteging.

je gaat vast heel snel in de ronte op een motor.
maar om een beetje een goeie gast t zijn heb je wat meer kwaliteiten nodig.
beetje respect en normaal gedrag bvb.
daar ben je nog niet zo goed in.
dus rijden gaat je goed af maar nog even wat meer oefenen op de rest.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan