TK Kawasaki zx10r 04/05 kuipset, koplamp due seat en meer

Tino_90

MF veteraan
5 jul 2010
3.154
11
Hardinxveld-Giessendam
De volgende onderdelen heb ik nog liggen voor een Kawasaki zx10r 04/05:

Kuipen (zie foto), is geen origineel Kawasaki maar heeft wel goede pasvorm. Het groen is gewrapt en kan er dus vanaf. Op de rechter topkuip is de lak wat beschadigd. Verder ziet het er op wat kleine gebruikerspoortjes na netjes uit.
Verkocht

Koplamp unit met xenon
Verkocht
Duo zadel
Verkocht

Duo voetsteun links
€15
540.jpg


Mivv highmount linkpijp met bevestigings beugel (misschien ook voor andere merken te gerbruiken?)
€40
540.jpg


Binnenkuipen met knipperlichten (eventueel ook los te koop).
€15 per stuk (binnenkuip met knipperlicht)
540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is de koplamp wel origineel? En is de unit te vervangen zonder het kuipwerk te moeten demonteren?
~[edit] Ook geen last van storingen gehad met de xenon?
 
Laatst bewerkt:
Is de koplamp wel origineel? En is de unit te vervangen zonder het kuipwerk te moeten demonteren?
\[edit] Ook geen last van storingen gehad met de xenon?

Koplamp is wel origineel ja.
Monteren gaat niet lukken zonder het kuipwerk eraf te halen want daar zit het namelijk aan vast.
Wat storing betreft ging het bij mij goed als ik niet gelijk met groot licht erbij aan start. Met groot en dimlicht tegelijk wou een kant wel is moeilijk doen met opstarten (denk te weinig spanning). Als ik dan met alleen dimlicht starte en daarna groot erbij aan deed ging het wel goed.
 
Koplamp is wel origineel ja.
Monteren gaat niet lukken zonder het kuipwerk eraf te halen want daar zit het namelijk aan vast.
Wat storing betreft ging het bij mij goed als ik niet gelijk met groot licht erbij aan start. Met groot en dimlicht tegelijk wou een kant wel is moeilijk doen met opstarten (denk te weinig spanning). Als ik dan met alleen dimlicht starte en daarna groot erbij aan deed ging het wel goed.
Ik ga er even over nadenken (komt goed uit, ben toch met vakantie en tijd zat om na te denken ;) ). Probleem is namelijk dat mijn topkuip niet in een geweldige staat verkeerd. Eigenlijk zou ik jou topkuip moeten aanschaffen (het deel van de kuipruit en de delen links en rechts) om de koplamp goed te kunnen monteren.
Weet nu niet wat slim is. :$
 
Ik ga er even over nadenken (komt goed uit, ben toch met vakantie en tijd zat om na te denken ;) ). Probleem is namelijk dat mijn topkuip niet in een geweldige staat verkeerd. Eigenlijk zou ik jou topkuip moeten aanschaffen (het deel van de kuipruit en de delen links en rechts) om de koplamp goed te kunnen monteren.
Weet nu niet wat slim is. :$

Je hebt een PB :) .
 
De ninja stickers op de zijkuipen zitten niet onder de blanke lak, de groene zx10r sticker achter ook niet maar daaronder zit dacht ik nog een sticker in de originele (05) kleur en die zit wel onder de blanke lak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan