TK: Kawasaki ZX6-R 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker, motor te koop zetten van iemand die het forum verpest met commerciële handel en kloons en zo..... :/

En van 7500 naar 4750 ?
Ik wacht nog even, kan ik het voor ene habbekrats ophalen :')

Nou, succes er maar mee.

Zouden die kloons ook niet in verbinding staan met het idiote ban beleid dat sommige mods / admins er hier op na houden? Heb al tig mensen geband zien worden om niet valide redenen.
 
Zouden die kloons ook niet in verbinding staan met het idiote ban beleid dat sommige mods / admins er hier op na houden? Heb al tig mensen geband zien worden om niet valide redenen.
MF is ook niet meer het MF van vroeger wat gewoon een stuk plezieriger was..... leuke groepsinkopen enz.... allemaal gewoon leuke voordeeltjes voor de motorrijder.
Tevens nog maar eens omhoog met deze fantastische motor ;)
 
MF is ook niet meer het MF van vroeger wat gewoon een stuk plezieriger was..... leuke groepsinkopen enz.... allemaal gewoon leuke voordeeltjes voor de motorrijder.
Tevens nog maar eens omhoog met deze fantastische motor ;)

:^ Tegenwoordig moet er zo ongeveer winst gedraaid worden en de overprijste commercie beschermd worden zodat ze nog langer de motorrijder een poot uit kunnen trekken!

Maar goed, zie je wel vaker wanneer communities groter worden.
 
:^ Tegenwoordig moet er zo ongeveer winst gedraaid worden en de overprijste commercie beschermd worden zodat ze nog langer de motorrijder een poot uit kunnen trekken!

Maar goed, zie je wel vaker wanneer communities groter worden.

Volgens mij was DanielV ook niet heel vies van een beetje winst pakken.. mgoed, wil me er verder niet al te veel mee bemoeien.
 
Volgens mij was DanielV ook niet heel vies van een beetje winst pakken.. mgoed, wil me er verder niet al te veel mee bemoeien.
Doe dat dan ook niet :r En wat is er mis met winst pakken. Zolang hij goedkoper is dan een ander doe je toch je voordeel ermee.
 
Doe dat dan ook niet :r
Zulke reacties maken dat dan wel weer heel moeilijk *D .
En wat is er mis met winst pakken. Zolang hij goedkoper is dan een ander doe je toch je voordeel ermee.
Of dat wenselijk is op een forum als dit, is maar de vraag. Waar leg je de grens? Voor je 't weet is het vergeven van allerlei handeltjes hier en daar.

Ik heb ook wel eens goedkoop banden ingekocht voor mede=forummers en daar hoefde ik dan echt geen winst op te pakken. Het idee achter een forum is dat men wat aan elkaar heeft en om dan daar dan gebruik van te maken voor eigen gewin.. tja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan