TK: Kawasaki ZX7R, bouwjaar 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trabuca

MF veteraan
18 aug 2004
1.189
11
Zwolle (Overijssel)
Na bijna drie jaar is het tijd voor wat anders dus bij deze zet ik hem te koop, mijn ZX7R.
Ik heb er in drie jaar nooit problemen mee gehad :} , hij heeft zijn beurtjes op tijd gehad. Grote beurt incl. kleppen stellen bij 28.000km. Afgelopen zomer bij 32.000km heb ik hem een kleine beurt gegeven, nieuwe olie (+filter) en nieuwe staalomvlochten remleidingen van HEL.

-Bouwjaar 2000
-KM stand 33.300 km
-Bridgestone BT-016. (In april gemonteerd, 4000km jong, voor als nieuw, achter kan nog 1500-2000 mee denk ik)
-Nieuwe ketting set (DID ZVM2 X-ring en AFAM kettingwielen (Achter twee tandjes meer)
-K&N luchtfilter
-Laser deeptone open uitlaat (klinkt erg gaaf, op mijn site staat wel een geluidsclip }) )
-Tweede Laser uitlaat die wat stiller is (mocht je naar Duitsland willen)
-HEL staalomvlochten remleidingen voor en achter (Black smoke, carbon look)
-Seatcover (duozit zit er onder, in 1 minuut om te bouwen)
-Kleine knipperlichten voor.
-Wit LED-achterlicht met geintegreerde knipperlichten. (Orgineel achterlicht aanwezig)
-Undertail (carbonlook), gemonteerd met behoud van opbergruimte in buddyseat)
-Echt carbon ram-air buizen. (Originele buizen en covers aanwezig)
-Zwart kuipruitje
-Echt carbon hugger (pas gekocht via ebay, nog niet gemonteerd)
-Duozit handvaten verwijderd en gaten afgedopt (dopjes zijn erg zeldzaam), origineel aanwezig dus ook terug te plaatsen.

Zoals je op de foto ziet zijn de zijkuipen niet meer in de originele kleurstelling. Ik heb de motor gekocht met wat kleine krasjes op de zijkuip maar stoorde me naast de lelijke gele stickers toch zo aan de krasjes dat ik het maar zwart heb laten spuiten. De rest van het kuipwerk is origineel. Ik heb nog wel ergens foto's van hoe hij was.

De motor staat in de garage bij mijn ouders om te overwinteren en is te bezichtigen in Emmen. Bezichtiging en/of proefrit daarom op afspraak.
Ik ruil niet in want ik spaar voor andere motor volgend jaar (ZX10r of Superduke).

Vraagprijs EUR 3500,-

p_IMG_0910_ezg_1.jpg

p_IMG_0901_ezg_1.jpg

p_IMG_0896_ezg_1.jpg

p_IMG_1037.jpg


Meer foto's zijn op mijn site te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Nog wat foto's. Tevens kick voor deze Superbike. Kom op mensen, scherp prijsje voor een complete en goede fiets. Het seizoen is nog niet voorbij.

p_IMG_1035.jpg

p_IMG_0907_ezg_1.jpg


En hier het bewijs dat we het hier niet over zomaar een fietsje hebben.
p_p_yana_goey_bost_chili_corser_fog_haga_full.jpg
 
Zit er nu heel weinig ruimte tussen de rem&koppelingshandel en die ram-air buizen of lijkt dat maar zo op de foto?

Dat zal door de foto komen. Ze zijn zelfs iets lager dan de originele want daar zit nog een extra kap over. Zoals je ziet bij de eerste foto's, daar had ik ze nog niet gemonteerd.
 
Mensen, nog steeds geen reacties gehad in de trend van ik zoek een motor. Kickje dan maar, aan de prijs kan het niet liggen toch?
 
*O* De motor is verkocht aan een mede MF'er *O*

Komende zaterdag wordt hij opgehaald. Ik blij, koper blij :)
Het blijft wel een dubbel gevoel, jammer dat hij weg gaat (moet), ik zal hem missen.
Maar goed, hopen dat het sparen wat op schiet en er begin volgend jaar weer gereden gaat worden. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan