TK: Kawasaki ZXR750 '94

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ondanks dat ik em nog maar net heb bied ik mijn ZXR750 toch al te koop aan.
Geweldige sportmotor maar voor mij toch iets teveel sport. Ik krijg namelijk best last van me polsen als ik er lang op zit. Heb hiervoor een CBR600 gehad en wilde eens wat anders. Toen kwam deze ZXR maar wil nu toch weer de CBR.

Bij deze dus te koop:

Kawasaki ZXR750
Bj: 1994
Km. stand: 40.324
Kleur: zwart-paars-rose
Extra's: ixil sportuitlaat (originele is ook aanwezig), alarm met 2 kastjes voor de sleutelbos (hoe heetten die dingen ook al weer :? )!
Velgen in kleur gespoten.

Toen ik hem kocht heb ik er eerst een nieuwe voorband (Michelin Pilot Sport) onder laten leggen en een check-up beurtje gegeven. Bandje is dus maar iets van 1000 km mee gereden. Achterband heeft nog genoeg profiel. Remmen enz waren ook in orde. (bon heb ik thuis liggen)

Scherpe vraagprijs van 2600 euri's dacht ik zo! --> verlaagd naar €2400!!!

Inruil van een CBR600 vanaf '95 is ook mogelijk.


Ik ga zaterdag een weekje op vakantie en kom zondag de 30e pas terug. Op dat moment kan ik dus niet reageren op reply's of mail of het moet zijn dat ik een internetcafe vind :)


Foto's staan een paar posts eronder!
 
Laatst bewerkt:
Kan je eens wat foto's online zetten of mailen?
Je vraagprijs ligt net boven m'n budget (ben nog student)
maar jou zxr wil ik wel hebben!
 
Ondanks dat ik em nog maar net heb bied ik mijn ZXR750 toch al te koop aan.
Geweldige sportmotor maar voor mij toch iets teveel sport. Ik krijg namelijk best last van me polsen als ik er lang op zit. Heb hiervoor een CBR600 gehad en wilde eens wat anders. Toen kwam deze ZXR maar wil nu toch weer de CBR.

Bij deze dus te koop:

Kawasaki ZXR750
Bj: 1994
Km. stand: 41.000
Kleur: zwart-paars-rose
Extra's: ixil sportuitlaat (originele is ook aanwezig), alarm met 2 kastjes voor de sleutelbos (hoe heetten die dingen ook al weer :? )!

Toen ik hem kocht heb ik er eerst een nieuwe voorband (Michelin Pilot Sport) onder laten leggen en een check-up beurtje gegeven. Bandje is dus maar iets van 1000 km mee gereden. Achterband heeft nog genoeg profiel. Remmen enz waren ook in orde.

Scherpe vraagprijs van 2600 euri's dacht ik zo!

Inruil van een CBR600 vanaf '95 is ook mogelijk.


Ik ga zaterdag een weekje op vakantie en kom zondag de 30e pas terug. Op dat moment kan ik dus niet reageren op reply's of mail of het moet zijn dat ik een internetcafe vind :)


Foto's maak ik als het even mee zit vanavond nog!
Waar woon je ?..................... dan kom ik even inbreken }) :+




Heb je de zxr toevallig ooit in Nijmegen gekocht :?
 
Foto's! Vers geschoten!

full
 
Optie een ander stuur misschien O-)

Heb ik wel naar gekeken maar dan moet je de kuip aanpassen en andere kuipsteunen plaatsen. Vind dat niet echt een mooi gezicht. wilde er daarom eerst misschien ook een streetfighter van maken maar vind dat jammer omdat het nog een mooie motor is.
 
Heb ik wel naar gekeken maar dan moet je de kuip aanpassen en andere kuipsteunen plaatsen. Vind dat niet echt een mooi gezicht. wilde er daarom eerst misschien ook een streetfighter van maken maar vind dat jammer omdat het nog een mooie motor is.
Zeker jammer ,het zijn zeer fijne motors *O*
 
€ 2300,- geboden bij deze :9

He Soesoeki,

Ben net terug van vakantie!

Je bod vind ik wel aantrekkelijk :)

Je mail is onzichtbaar dus stuur mij even een mail, kunnen we even contact opnemen. Mail is gewoon zichtbaar in profiel bij mij :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan