[TK] KTM 450 EXC 2005

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Te koop aangeboden mijn KTM 450 EXC Racing.

Ik heb haar op 29 oktober 2005 nieuw in gekocht en ik ben de eerste eigenaar. Deze fiets staat op kenteken!

Ik heb de originele tas met de boeken erbij, een boek met explosie modellen van het blok en de ander over de fiets. Achter in het boek heb ik bijgehouden wanneer ik ververst heb en op welke uren dit was. Ik heb braaf na elke 5 uur baggeren de olie ververst en ook de filters op gezette tijden. Twee keer heb ik wat later ververst omdat ik toen ook wat woon-werk verkeer heb gedaan. Niet spannen en zeker niet belastend.

Voor deze fiets durf ik mijn handen in het vuur te steken, wat zeg ik? Mijn tong op de hete uitlaat! Deze is echt gezond! Omdat er geen gekke dingen mee gedaan zijn, zoals wedstrijden / enduro ritten enzo, heeft ze het nooit echt zwaar gehad. Ze heeft een belachelijk klein aantal van 32 uur weg en ongeveer 1190 kilometer. Inderdaad, dat stelt niets voor. Maar ik heb stomweg te veel hobbies en om haar zo werkeloos in de schuur te laten staan vind ik ook weer zonde.

Ohwja, wat super lekker is: ELECTRISCH startend!!! Dat is zo fijn als je moe bent en haar weer uit de blubber hebt getrokken. Dan heb je echt geen zin in de kickstarter! De fiets ziet er zoals je mag verwachten nog goed uit.

Pas gedaan: kleppen gesteld / nwe achterband / remblokken voor en achter.

Wat zit er bij:

- KTM tas met boeken. - precies in bij gehouden op welke uren olie ververst is!!
- originele meuk voor straatlegaal: spatboard, knippers, ander achterlicht, spiegels.
- Bokje om de fiets op te bokken. Heb ik toch ook niet meer nodig.
- 2 luchtfilters
- handkappen
- Beschermblok voor de koppeling ( dat oranje ding voor het voortandwiel )
- Sokken voor de voorpoten.

Daar mijn SM wielen op onverklaarbare wijze zijn verdwenen wordt mijn vraagprijs naar beneden bijgesteld en kom ik op 6400 euro.


Als u nog vragen heeft hoor ik die graag. Let op: de fiets wordt niet aan huis gestald.

MzzzzzzzzL
Marcel
 
Laatst bewerkt:
full
 
Heel mooi fietsje,tis dat ik teveel euries heb versnoept anders was ik hem gelijk komen halen,een fiets waar je alle kanten mee op kan,zowel enduro als sm circuit :]
 
:)

In eerste instantie verkoop ik de velgen niet los. Blijven ze "over" dan gaan die los de verkoop in. Ik bewaar ze n.l. niet voor mijn mountainbike :P


komt er een andere KTM voor terug?? Kickje van deze mede ktm-ert

Nog ff niet. Maar wel over een jaar of 3 tot 4. Een kleintje voor mijn zoontje *O*

Ik zit gelukkig niet zonder motorfiets, ik heb mijn grote oude mannen brommert nog. Op mijn 1150 Adventure tuf ik de wereld rond.
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi ding man!

Het is zeker intressant. Alleen een beetje boven mijn budget vrees ik.

Misschien een maandje of 2 wachten dat ik wel iets mee kan, maar nu?
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi ding man!

Het is zeker intressant. Alleen een beetje boven mijn budget vrees ik.

Misschien een maandje of 2 wachten dat ik wel iets mee kan, maar nu?

:) Het is een vraagprijs dus wellicht komen wij er uit. Maar ik heb werkelijk geen haast met de verkoop. Dus wie weet. *O*
 
Laatst bewerkt:
:) Het is een vraagprijs dus wellicht komen wij er uit. Maar ik heb werkelijk geen haast met de verkoop. Dus wie weet. *O*



UPDATE

Gister de fiets nog even naar Motorcross Aad gebracht voor onderstaande handelingen uit te laten voeren:

kleppen stellen
nieuwe achterband
remblokken voor + achter.


Eigenlijk ben ik opzoek naar een 525.
Maar omdat ik een beginnende sm rijder ben, weet ik niet precies het verschil tussen een 525 en een 450. Ja de cc's, ok, zover was ik ook.
Maar waar zit 'm dat verschil in cc's? Topsnelheid? Acceleratie? gewicht? Slijtage? (wordt immers als sm gebruikt)
Wat is het voordeel (of nadeel), van een 525 tenopzichte van een 450?

Maar nogmaals: Echt een hele vette bike!!!
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk ben ik opzoek naar een 525.
Maar omdat ik een beginnende sm rijder ben, weet ik niet precies het verschil tussen een 525 en een 450. Ja de cc's, ok, zover was ik ook.
Maar waar zit 'm dat verschil in cc's? Topsnelheid? Acceleratie? gewicht? Slijtage? (wordt immers als sm gebruikt)
Wat is het voordeel (of nadeel), van een 525 tenopzichte van een 450?

Maar nogmaals: Echt een hele vette bike!!!
:z

Specificaties 450 EXC

Specificaties 525EXC
 
Laatst bewerkt:
Nou daar zit dus weinig verschil in. Zover ik kan zien, alleen de cc's dus.
Ik ga eerst maar eens binnenkort op een 525 proefrijden. Dan weet ik tenminste waar ik over praat.
 
Nou daar zit dus weinig verschil in. Zover ik kan zien, alleen de cc's dus.
Ik ga eerst maar eens binnenkort op een 525 proefrijden. Dan weet ik tenminste waar ik over praat.


525 heeft toch wel meer grut dan een 450, dus weinig zou ik weglaten in die zin
 
Hij bedoelt dat een 525 gewoon meer vermogen heeft als een 450 :)

Mij heeft dat verschil geen probleem uitgemaakt. Net als bij de wegmotoren gaat het er niet om hoeveel vermogen je hebt. Kan je rijden of niet, dat is de vraag!

Met een 450 kan je wat gemakkelijker rijden omdat ze niet zoveel vermogen heeft als die 525. Maar kan je een beetje rijden dan zal het potentieel van de 450 je verrassen!!!

Ik heb tijdens de ritjes in de achterhoek mening 525 stof laten happen. })
 
Voor mij is vooral belangrijk hoe de motor is bij sm gebruik. Daar wordt ie tenslotte als eerste voor gebruikt.
Misschien wil ik (als het goed bevalt) wel het circuit op. Iig zal een cursusje op het circuit zeker een voor de hand liggende optie zijn.
 
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Vannacht ingebroken... Klootzakken hebben mijn SM wielen gestolen. Voor de rest mijn mountainbikes laten staan. Ook mijn GS hebben ze ongemoeid gelaten.

De KTM wordt gelukkig nooi thuis gestald maar elders in Nederland i.v.m. ruimte gebrek :(

Zucht.... heel mijn deur verrampeneerd. Daar kan dus een nieuwe in.

Dit gaat dus om een gerichte inbraak, puur om mijn KTM te jatten.

Zonder SM wielen = vraagprijs 6400 euro....

:X :X :X :X :X :X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Vannacht ingebroken... Klootzakken hebben mijn SM wielen gestolen. Voor de rest mijn mountainbikes laten staan. Ook mijn GS hebben ze ongemoeid gelaten.

De KTM wordt gelukkig nooi thuis gestald maar elders in Nederland i.v.m. ruimte gebrek :(

Zucht.... heel mijn deur verrampeneerd. Daar kan dus een nieuwe in.

Dit gaat dus om een gerichte inbraak, puur om mijn KTM te jatten.

Zonder SM wielen = vraagprijs 6400 euro....

:X :X :X :X :X :X :X :X :X

Dat is wel heel erg zuur,sterkte man!
 
Inderdaad heel zuur.....

Deze fiets blijft tot ze verkocht is elders staan.......

Ik heb dus aan niemand mijn adres gegeven. Helaas kan men via internet een telefoon nummer aan een adres koppelen... :( :(
 
:( ;( '( -O-
Daar wordt een reden om deze bike te kopen gestolen :(
Sterkte ermee! Ik hoop dat de dieven gepakt worden, dan mag je van mij een dikke burnout (met noppenbanden natuurlijk) in hun achtertuin maken :9
 
Tjonge jonge, echt weer een voorbeeld van in- en intrieste mensen! :(

Mooie oplossing voor als de daders gevonden worden: radbraken, dan kunnen ze pret hebben met een wiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan