TK: Licht verbouwde Virago XV700 '85, o.a. forward controls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnepon

MF'er
23 jul 2009
135
0
Utrecht
I.v.m. aanschaf van een grotere motor bied ik mijn eerste motor aan! Het is een in goede staat verkerende Yamaha Virago xv700 uit '85 (dus oldtimert!)

Het is een xv700, dus geïmporteerd en daardoor een mijlenteller. Heeft natuurlijk wat gebruikerssporen maar loopt heerlijk. Ik heb sterk het idee dat ik er meer voor kan krijgen, maar omdat hij direct weg mag is de vraagprijs maar E 1450,-

Hij heeft verschillende custom/handgemaakte onderdelen en extra's:
- Recht, breed stuur
- Forward controls
- Corbin seat (zit VEEL beter dan de originele!)
- Andere spiegelsteuntjes
- Andere knipperlichten achter
- Ander achterlicht
- Dikkere handvatten
- Zelf een alarm ingebouwd
- Zelf een aansluiting ingebouwd voor druppellader

Alle originele onderdelen zijn goed bewaard gebleven en krijg je erbij:
- Zijtassen (zwart leer, i.z.g.s., vergeten op de foto te zetten, op verzoek kan ik een foto maken)
- Originele controls
- Achterlicht
- Knipperlichten
- Buddyseat, inclusief sissybar
- Originele zadel
- Gereedschapstasje (leeg, doe er nu altijd m'n slot in)
- Originele stuur
- Windscherm
- Originele en andere spiegelsteuntjes

Ik heb altijd met veel liefde en plezier erop rondgereden en lang getwijfeld of ik hem wel moest verkopen. Zit heerlijk, ik kan er m'n langere benen prima op kwijt en met het brede stuur heb je een heerlijke rijhouding. Enige minpunt is een klein deukje in de tank geen opzichtige kras ofzo, maar wel aanwezig. De achterband kan nog heel wat kilometers mee, voorband is na deze zomer denk ik wel aan vervanging toe. Wil je goedkoop rondrijden op een bike waar je op gezien mag worden? Kom dan gerust een keer kijken.

full

full

full

full
8-)
full

full

full





Ik zou zeggen, roept u maar! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier heb je een stuk commentaar: Wat een rot kleur, zo heb je nu zin maar voor de rest OK

maar even alle gekheid op een stokje, ik zal mijn schoonvader even laten weten dat er een leuke chop te koop staat (hij is zoekende) en dit is wel iets wat hij leuk vind
 
Dat deukje... mijn pa heeft ook zo'n XV gehad met op precies dezelfde plek zo'n deukje..die zit er in dankzij het originele stuur neem ik aan? ;)

Ik heb op meerdere Virago's gereden (nooit zelf gehad btw). Ze rijden hardstikke prima en inderdaad een relaxte zithouding, voor een "chopper" helemaal.
 
@menno
Dat deukje zat erin toen ik hem kocht. Moet bijna wel van de stuuruitslag zijn. Kan nu iig niet meer gebeuren, stuur blijft netjes een stukje van de tank af ;)

De rijhouding is inderdaad echt heerlijk. Ben er met m'n vriendin mee naar Brussel gereden (vanaf Utrecht, helemaal binnendoor) en ik was verbaasd over hoe makkelijk dat ging. Geen rugpijn, kontpijn of iets dergelijks.
 
Hm.. toch minder animo dan ik hoopte.. nie mooi? Ik kreeg net een bod van 900,- op MP maar dat kan ik niet serieus nemen.. toch? Lijkt mij dattie dit makkelijk waard is.. wie o wie wil er lekker goedkoop een mooie sjoppert scoren?
 
Het ding is 25 jaar oud... god weet hoeveel km hij gelopen heeft, wat er allemaal aan onderhoud gedaan moet worden binnenkort (remmen, bougies, vloeistoffen, ketting, luchtfilters)...

ik denk dat je blij mag zijn met een bod van 900. 1400 is gewoon te veel.
 
@Jeromeke
Goede been geraakt vanochtend? Het ook een motor he.. geen auto van 25 jaar oud ;) Maar goed, voor de duidelijkheid dan: begin oktober heeft hij nieuwe olie gehad, filters zagen er nog prima uit, ketting is er niet want er zit een cardan op en bougies zijn ook maar een jaar oud (maar dat lijken me ook niet de kosten).

Klap op de vuurpijl, mijlenstand is nu rond de 35k uit mijn hoofd, zou even moeten kijken naar het exacte getal.

Is dat bod niet gewoon toevallig van jou :P In dat geval: trek de prijs voor twee bougies van de prijs af en we hebben een deal ;)
 
Leuke fietsjes al zeg ik het zelf O-)

ik moet wel zeggen dat de vraagprijzen van deze Virago's afgelopen 2 jaar enorm
gestegen zijn. Ik heb de mijne toen voor minder gekocht dan wat jij op MP geboden hebt
gekregen. Ik snap best dat iedereen eruit probeert te halen wat erin zit ;) en volgens
MP zijn dit "normale" vraagprijzen.

*Kick* *O*
 
@Patman71
Ik vond de andere prijzen op MP ook aan de hoge kant. Maar waar anderen 1750 vragen en ik maar 1450 vond ik het wel meevallen :)

Hoe dan ook, hij is verkocht onder voorbehoud! Gereserveerd. Dus aub nog geen slotje, zodra hij echt weg is geef ik het aan!
 
Hoi! Is de koop nog doorgegaan?
Was benieuwd of de Corbin seat ook los te koop is. Heb net zelf een xv1100 gekocht en merk dat het originele zadel niet erg fijn zit.. :)
 
Hoi!

De koop staat nog steeds gereserveerd! En er is nog interesse voor de motor incluis zadel dus het zadel gaat nog even niet los van de hand sorry. Over een week is de koop als het goed is rond, ik meld me hoe dan ook weer hier met de uitkomst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan