TK: Mooie Kawasaki ZX6-R '96.

Kijk in ieder geval 2 kicks gehad.. En spaar maar rustig verder, dan komen we er wel.
 
Kzal ook maar ff kicken voor deze vette motor,,

ben zelf ook aan het sparen voor een zx6r,, en had graag die van jou willen kopen.. Want kan hem op de fiets halen :9 ,,

Woon zelf in Linschoten.. Dus was mooi geweest al had ik het geld,, maarja..

Ook een paar vraagjes,, heb jij zelf veel onderhoud aan de motor gehad ?
Want zijn nou de min/plus punten van de zxr tegenover de gsx of cbr ?
 
Kzal ook maar ff kicken voor deze vette motor,,

ben zelf ook aan het sparen voor een zx6r,, en had graag die van jou willen kopen.. Want kan hem op de fiets halen :9 ,,

Woon zelf in Linschoten.. Dus was mooi geweest al had ik het geld,, maarja..

Ook een paar vraagjes,, heb jij zelf veel onderhoud aan de motor gehad ?
Want zijn nou de min/plus punten van de zxr tegenover de gsx of cbr ?

Sorry voor de late reactie, ik heb een drukke week gehad. Maar alsnog.

Linschoten is inderdaad om de hoek, dus mocht je het geld binnenkort hebben dan kan je altijd even komen kijken.

Het onderhoud wat ik heb gehad is: gebruikelijke beurten incl 1x kleppen stellen etc, banden, kilometerkabel, koppelingskabel. Verder eigenlijk niets; gelukkig geen rare dingen dus.

Wat betreft de keuze tussen gsx, cbr of zxr blijft het altijd moeilijk. Uiteindelijk is dat een persoonlijke keuze; net welke je het meeste trekt. Ik vind het zelf alle 3 mooie motoren.
Een cbr600 en een zx6r uit bouwjaar 1996 zijn redelijk vergelijkbaar vind ik. Ongeveer evenveel pk, zithouding is niet al te extreem.
De zithouding van een gsx is een stuk sportiever; daar moet je van houden.

In ieder geval heb ik altijd veel plezier aan deze zx6r beleefd. Zien en proberen is zeker kopen!
 
Wat een drukte, het lijkt wel winter..
Kom op mensen, profiteer van deze moooooiiihhhe winterprijs..
 
nou,, zal ik eens reageren dan :9
ik heb wel intresse voor deze motor.

Dus zullen we wat afspreken ? Woon in Linschoten zoals ik eerder al zei.
Dus kan al snel komen kijken.

Groeten Stephan
 
Stephan ik heb vanmiddag per mail een reactie gestuurd.
In ieder geval bedankt voor je interesse, en we kunnen zeker op korte termijn eens iets afspreken. Ik hoor graag wat van je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan