TK: Mooie Triumph Daytona 675 (bj. 2006) - Graphite Grey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorinfo
Type: Triump Daytona 675
Bouwjaar: 2006
Kleur: Graphite Grey
Km-stand: 14.961 km

Accessoires
- Triumph Aero screen
- Triumph Gel zadel voor de berijder
- Evo-tech korte kentekplaathouder met LED kentekenverlichting
- Ohlins veeraanpassing in de voorvork (andere veren + sterk verbeterd afstelbereik) door TRS suspension
- Stompgrips
- Motografix tankpad

Optioneel over te nemen accessoires bij de motor:
- T3 Racing motorblokcovers (zie foto's)
- Monozit in kleur met achterlichtuitsparing (zie laatste foto)


Helaas moet ik na 1 seizoen al weer afscheid nemen vanwege lichamelijke problemen. '( Ik ben zelf tweede eigenaar en heb de motor in februari 2009 gekocht. De kilometerstand is op dit moment 14.961 km. De motor is in supernette staat en zeer regelmatig schoongemaakt en gepoetst. Hij is in onderhoud geweest bij Triumph dealer Moto Breda, facturen aanwezig (onderhoudsintervallen zijn slechts om de 10.000 km) en afgelopen zomer zijn er nieuwe originele Triumph remblokken gemonteerd. De originele Triumph boekjes en reservesleutel zijn aanwezig.

De Daytona is een fantastische motor met een heerlijk blok en een zeer goede wegligging. Heeft al vier jaar achter elkaar de SWA test gewonnen als beste Supersport motor.


Als je vragen hebt, neem gerust contact met me op: jw _ burnout at hotmail . com of stuur een PM. En aangezien foto’s meer zeggen dan 1000 woorden... ;) High-res foto´s eventueel via mail te verkrijgen.

Prijs: nog overeen te komen. Biedingen mogen natuurlijk ook.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Monozit2.jpg
Is het op de laatste foto nou een mono?? :9~


Prachtige motor :}
 
Laatst bewerkt:
Yep, laatste foto is met monoseat. Collector's item, want niet te koop in de winkel op deze manier. :)

Bedankt trouwens voor het compliment. Hopelijk siert ie binnen niet al te lange tijd iemand anders zijn achtertuin/ garage.
 
Beetje onduidelijk wat de motor nu moet kosten?? Zal ongetwijfeld tussen de 6 en 7 liggen maar is misschien wat handiger als je het erbij zet.


Heb je inderdaad wel een richtprijs? Ik ben op zoek naar een nieuwe bike maar wil wel graag enige indicatie.
 
'TK: Mooie Triumph Daytona 675 (bj. 2006) - Grahite Grey' > 'TK: Mooie Triumph Daytona 675 (bj. 2006) - Graphite Grey'
 
'TK: Mooie Triumph Daytona 675 (bj. 2006) - Grahite Grey' > 'TK: Mooie Triumph Daytona 675 (bj. 2006) - Graphite Grey'
Thanks, spelfoutje zelf niet eens gezien... :X


hey, wat voor kenteken plaat houder heb jij gebruikt???
Is een Evo-Tech kentekenplaathouder, maar ik heb er zelf een andere bevestiging gemaakt voor het kenteken en de knippers. Vond de originele kentekenplaatverlichting niet echt mooi staan in combinatie met een korte kenteken houder.


wat een ding he :)
Hij is te koop... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan