TK Moto Guzzi Le mans III 850 1984 rood

Italfan

Rookie
19 jul 2006
13
0
Rotterdam
Aangeboden wegens overcompleet:
Moto Guzzi Le Mans III 850 cc kleur rood, met zowel originele tourkuip als augostini racekuip, dubbele buddy en bagagerekje. bouwjaar 1984 kmstand ca 94.000km

Motor is in goede staat, echter moet nog wel wat onderhoud aan worden gepleegd en is zeker niet in showroom conditie. Werkzaamheden zitten met name op gebied van koppeling.

Haakse overbrenging recent vernieuwd. Schijven en remblokken voor en achter in goede staat. Voorband zeer goed, achterband redelijk.

Foto op aanvraag (moet ik nog maken), vragen staat vrij :]

Vraagprijs E 1.350
foto's zo uit de schuur
Foto=8EAIV4E8

Foto=GZ4R8IRR

Foto=LGKKYSLL
 
Laatst bewerkt:
Foto en prijs ;)

Maatje van me heeft een II uit 82..kan dat kloppen?

Meebie iets voor zijn verzameling ofzo :?

@Unieque:

Geweldige MP3 :}
 
hoi, misschien interesse, niet direct voor die prijs,
maar moet e'm dan eerst even in het echt zien voor ik een bod doe...

Maar aangezien Rotterdam nou niet voor mij bij de deur is,
kan je effe uitleggen wat je bedoelt met
"Werkzaamheden zitten met name op gebied van koppeling." ?

schakelt ie nog of is't knars piep kapot? :+
hoe lang staat ie al stil en heb je die effectief gebruikt sinds je hem gekoch hebt?

thankx
 
De motor rijdt nog gewoon goed, maar het vermoeden bestaat dat de koppelingsplaten moeten worden vervangen, bij heel rustig koppelen gaat het goed, maar anders niet. Verder is technich gezien de motor in prima conditie en gaat nog regelmatig mee voor rit. Echter we hebben er nog twee en te weinig ruimte. Motor heeft voorzover ik weet altijd binnen gestaan.

Oh ja, prijs lijkt mij niet zo gek. Op Marktplaats staan ze voor veel meer geld, nu minder omdat er nog enig onderhoud is. Echter een MG is net een soort mecanodoos waaraan vrij simpel is te sleutelen. Eventueel is het werkplaatshandboek ter overname beschikbaar.

groet,
Italfan
 
weer zo een die straks spijt heeft dattie ooit zijn guzzi weggedaan heeft |(
maargoed, toch een schopje O-)
 
Leuke fiets voor 'erbij'. Wellicht nog iets aan de prijs te doen? Mail mij maar even (zie profiel) of laat even je eigen e-mailadres in dit topic achter (deze staat op onbekend in je profiel).

Groet,

Rob
 
iets doen aan de prijs? Zeker kan, je mag ook meer bieden O-)

mailen kan via vraagje@wxs.nl

groet,
Italfan

Oh ja, voor de goede orde, de uitlaten zijn RVS en zijn al eens vervangen dus en roesten niet meer
 
Aangeboden wegens overcompleet:
Moto Guzzi Le Mans III 850 cc kleur rood, met zowel originele tourkuip als augostini racekuip, dubbele buddy en bagagerekje. bouwjaar 1984 kmstand ca 94.000km

Motor is in goede staat, echter moet nog wel wat onderhoud aan worden gepleegd en is zeker niet in showroom conditie. Werkzaamheden zitten met name op gebied van koppeling.

Haakse overbrenging recent vernieuwd. Schijven en remblokken voor en achter in goede staat. Voorband zeer goed, achterband redelijk.

Foto op aanvraag (moet ik nog maken), vragen staat vrij :]

Vraagprijs E 1.350
foto's zo uit de schuur
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8EAIV4E8 ((Afbeelding))
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GZ4R8IRR ((Afbeelding))
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LGKKYSLL ((Afbeelding))
Hiep hoi,

Is hij er nog ?

Voor € 1000,00 kom ik hem ophalen.

Groet Harry ncr
 
Hallo Italfan,

Wilde weten of deze Le Mans nog in je bezit was.
Heb serieus intresse, eventueel nog een goede auto uit 1996 die ik wel wil ruilen als die behoudens de koppeling tenminste in goede staat is.
Misschien kan je mij even mailen wat je er van vind.

gr Homme *O*
 
Hallo Italfan,

Is de le mans III nog te koop? Ik zoek nog wat snels.

Ik ben op zoek naar een orginele le mans I. Maar een lemans III geeft ook de nodige mogelijkheden.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/433994/0240b7cb4e2c5f94149871f3d434e0cf (motorklein.JPG)​
 
LM III is nog te koop, we zijn niet heel actief met de verkoop bezig, maar mag nog steeds weg. Je kunt afspraak maken via vraagje@wxs.nl

Motor staat in Rotterdam Noord
 
Terug
Bovenaan Onderaan