TK motorpak kawasaki groen nieuw

erik zx6r

Die hard MF'er
29 mei 2005
345
0
Sibculo
te koop wegens aanschaf andere motor 1 of 2 keer gedragen kawa groen combipak van het merk Tschull met volledige protectie en sliders maat M
ong 50/52



0303G.jpg




nieuwprijs was 300

mag nu weg voor een net bod boven de 200
 
wow, ontzettend mooi pakkie!!!

maar met 1.76 en 60 kilootjes gaat ie mij ook te ruim zitten -O-
 
wow, ontzettend mooi pakkie!!!

maar met 1.76 en 60 kilootjes gaat ie mij ook te ruim zitten -O-
Dat weet je nooit moet je gewoon komen passen.
En Verheul in Vroomshoop kan hem zo wat strakker maken en is ook niet zo duur heb ik toen ook naar geinformeerd :+
 
Nog steeds interesse dus *D

Moet nog wel ff overleggen met paps en mams, want ben net 18, en btje veel geld aan t uitgeven (wat ik wel heb hoor O-) ) de laatste tijd, auto, motor, theorie, vrachtwagentheorie, rijbewijzen, audio voor auto, scooter, rs-onderdelen...
 
Trouwens, het mag van mams, dus ook van paps uiteraard haha :P Je woont wel bijna in Duitsland, dus das wel zwaar ruk :X , ik woon in zevenhoven, bovenin Zuid-Holland, nabij Aalsmeer, Alphen a/d Rijn, Uithoorn.

Heb jij n oplossing? Ik denk dat opsturen en evt. terugsturen goedkoper is dan 1x heen en weer rijden. Of ken je misschien iemand in de buurt v.d. plaatsen die ik net noemde?

En staan er netjes keurmerken in en zit er nog een soort garantie op o.i.d.?

En hoe DENK je dat ie zit?

Gr,

Nick.
 
Laatst bewerkt:
het pak is gewoon nieuw en ja garantie tja weet ik niet hoe zo iets gaat tis een goedgekeurd pak maar opsturen zie ik niet zitten als je echt belangstelling hebt ,zal je toch deze kant op moeten komen een uurtje of twee rijden denk ik zo woon vlakbij Almelo
 
Ik ben 187 en 88kg denk dat ie dan niet gaat passen , maar ik vind dat pak wel strak :9~ :9~ :9~ :9~ , dus nog een keer de vraag ; Waar hebbie dat pak vandaan?!?!?! :}

Grtz Arend.
 
Misschien dat als ik eind van deze maand motor op ga halen in ermelo (klein btje in de richting) ff doorsteek naar jou toe. Hou het daar voorlopig maar op, als ie dan nog niet weg is.. *D
 
hej, ik heb net de komende maanden begroot, maar de financiele bufferzone wordt (kopen van pak nog niet meegerekend) zeer klein. Dus voorlopig wil ik het pak laten zitten, sorry hiervoor, als alles financieel meevalt, hoor je van me. Waarschijnlijk kan het gewoon wel, maar jij moet ook weten waar je aan toe bent. Hopelijk heb je hier begrip voor.

Gr,

Nick. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan