TK: motortrailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nobby64

Rookie
13 sep 2004
15
0
Gouda
Ik heb ivm aanschaf andere aanhanger mijn open motortrailer voor 250 Euro te koop staan.
Eenvoudig te beladen door lage laadvloer, zeer stabiel (130 km/u in Fr geen probleem)
Inclusief reservewiel en oprij goot.

Ik kan bij belangstelling een foto opsturen. Heb ik nu op m'n werk even niet hier. :)
 
Ja, weet ik, maar ik had er gister even geen in de buurt en het apparaat staat nu in de stalling. Heb er een gevonden met m'n oude motor er op. Zal ik er gelijk bijzetten.

Aanhanger is nu grijs. Links voor is er een steun op gelast voor een reservewiel.
Inclusief oprijgoot en reservewiel. Zoals gezegd € 250,-
full
 
Mja wellicht :)

Ik heb nu een grote zware trailer, geschikt voor 3 motoren... maar eigenlijk gebruik ik hem altijd alleen maar voor 1 motor, dus ik zit er aan te denken om een wat kleinere lichtere te kopen. Want nu is het een beetje onzin natuurlijk zoals ie gebruikt wordt.

Ik ga d'r eens over nadenken.
Je hoort van me.
 
Mja wellicht :)

Ik heb nu een grote zware trailer, geschikt voor 3 motoren... maar eigenlijk gebruik ik hem altijd alleen maar voor 1 motor, dus ik zit er aan te denken om een wat kleinere lichtere te kopen. Want nu is het een beetje onzin natuurlijk zoals ie gebruikt wordt.

Ik ga d'r eens over nadenken.
Je hoort van me.


Mocht je daar vanaf willen zou ik wel een fotootje willen hebben! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan