(TK) Naked bike: Suzuki GSX1100G

Dutch Steph

MF veteraan
18 mrt 2003
3.258
2
Suzuki GSX1100G

Prijs gewijzigd nu 1950,00 Euro!!! (...was 2250,00 Euro)

Bouwjaar: 1993
Km-stand: 59.500 ...and counting

DSC00966.JPG


De GSX 1100 G,is van oorsprong een stoere en comfortabele toerbuffel met prachtige Schurgers-kuip en cardan. Dit exemplaar is echter omgebouwd naar een naked bike met streetfighterstuurtje, dubbele koplampen en kleine knipperlichtjes.

Bij de laatste onderhoudsbeurt, in het voorjaar van 2005 en slechts 2500 kilometers geleden, hebben we meteen de kleppen laten stellen en de carburateurs ultrasoon laten reinigen. De motor is toen ook helemaal afgesteld op een Dynojetbank. Het blok is mooi droog en verbruikt geen olie.

Momenteel werken de knipperlichten niet, omdat er in de voorste richtinaanwijzers geen lampjes zitten. Eén fitting zit namelijk vast in de houder.

Spiegels mag je zelf nog monteren.
DSC00964.JPG


De oorspronkelijk Schurgers-kuip wordt los meegeleverd. Inclusief alle bevestigingsmaterialen.
kuipgsx(klein).jpg


Tevens zitten er het originele stuur en de achterste richtingaanwijzers nog bij.

Proefrit mogelijk, echter alleen voor serieuze gegadigden!
 
Laatst bewerkt:
Prijs gewijzigd: 1950,00 Euro!

En nog een foto'tje erbij:
DSC00972.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hmmm...da's jammer... Ik zat voor het eerst in 100 jaar weer eens rustig te snuffelen en ik zie deze prachtige fiets voorbij komen. Ik zag ook dat je voorheen een Vulcan hebt gehad en ik hoopte even dat ik een kleine kans zou maken als ik vroeg of je interesse zou hebben om een Virago 750 in te ruilen (met bijbetaling van mijn kant natuurlijk). Ik zie echter in de laatste post dat je je oog op een Deauville hebt laten vallen.

Mocht je toch interesse hebben dan hoor ik het graag O-)
 
Hmmm...da's jammer... Ik zat voor het eerst in 100 jaar weer eens rustig te snuffelen en ik zie deze prachtige fiets voorbij komen. Ik zag ook dat je voorheen een Vulcan hebt gehad en ik hoopte even dat ik een kleine kans zou maken als ik vroeg of je interesse zou hebben om een Virago 750 in te ruilen (met bijbetaling van mijn kant natuurlijk). Ik zie echter in de laatste post dat je je oog op een Deauville hebt laten vallen.

Mocht je toch interesse hebben dan hoor ik het graag O-)

Hoi Ryûh, helaas... we zijn al voorzien van een andere motor. Inderdaad een Deauville. De Deauville is Duitse import, dus hij moet nog gekeurd worden en op kenteken gezet worden. Voorlopig rijden we dus nog even rond op de GSX1100G, mits iemand 'm dus koopt.
 
Was ik al bang voor maar jah... je kan niet alles hebben he. Liever een goed (blijvend) huwlijk dan nog een fiets erbij in de schuur.

Gefeli met je aankoop in ieder geval.
 
Er is net een nieuwe Deaville 700 uit.

Mooie bike dit, misschien heb ik na donderdag (sollicitatiegesprek) wel een motor met cardan nodig. 8-)

Edit: je hebt al een Deaville. Feli. *O*
 
waar zit je ergens? Als het niet te ver uit de buurt is kan ik misschien een kijkje komen nemen. Best mooi machien, die past wel onder mijn kont denk ik 8-)
 
waar zit je ergens? Als het niet te ver uit de buurt is kan ik misschien een kijkje komen nemen. Best mooi machien, die past wel onder mijn kont denk ik 8-)

Te ver weg, Charlie?

Gisteren nog een flink eind gaan rijden met de motor (oeps...zonder spiegels en werkende knipperlichtjes). ...wat rijdt 'ie toch heerlijk. Vooral met dat superbike-stuurtje erop! :9~
 
hou op, je lat me kwijlen. Jammer genoeg heeft mijn wederhelft haar veto gesteld. Ik moet nog een projectje afmaken, vandaar. Veel succes met de verkoop
 
kun je hem niet voor me vast houden tot augustus
dan mag ik zwaar

Mwah, je mag 'm nu ook kopen en dan een paar maanden naar de GSX1100G kijken voordat je erop mag rijden. Ik weet zeker dat je nog een mooi plekkie in je woonkamer hebt. ;)
 
Zojuist verkocht. *O*

Sander, succes met de "G"! :W

Shit... nu ben ik twee weken motorloos! Hoe ga ik dat volhouden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan