TK: nieuw MJK 1-delig racepak (met speedhump) maat 48/50

Status
Niet open voor verdere reacties.

solex

MF veteraan
20 okt 2002
8.148
5.477
Zutphen
Ik heb nog een nieuw leren MJK 1-delig racepak / raceoverall (met speedhump) te koop maat 48/50.

Dit is het beste Nederlandse, zo niet Europese, handgemaakte merk qua racepakken wat er is.

Ik ben zelf 1.78 En ca. 72Kg......
Hij was mij zelfs iets te ruim en het pak moet nog gaan zitten naar het lichaam.

Bedoeling was geweest, als mijn huidige racepak kapot zou gaan, deze als reserve te gebruiken.
Is nu overbodig geworden ivm stoppen met racen.
ALLEEN tijdens passen 1 x aan gehad..........nooit op de motor

Nieuwwaarde 1299,-

Bieden mag, beledigen niet................(dat kan ik thuis ook krijgen)
Passen en/of ophalen in Zutphen.

Graag mailen (ben niet altijd ingelogd op MF) naar: solex100 apestaart hotmeel punt kom




SAM_0463.JPG
SAM_0465.JPG
 
Euh, biedingen zoals "voor 250,- kom ik hem ophalen" ga ik niet op in, als je het niet erg vind.

Wil je me anders mailen met een bod? Dan kijken we of we er uit kunnen komen.
(mailadres staat in de openingspost, anders een PM)
En vrijblijvend het pak komen passen, kan altijd.
 
Als iemand zegt dat "een prijsidee wel zal helpen" ga ik er vanuit dat er interesse is, maar dat is ms mijn aanname.
 
Ok, dacht dat je interesse had.............

En bedankt voor het compliment. :t
 
Bedankt voor de kick.
Maar als je nog steeds hetzelfde adonis lichaam hebt als van een paar jaar geleden, dan moet dit pak met behulp van een schoenlepel perfect passen.
 
Bedankt voor de kick.
Maar als je nog steeds hetzelfde adonis lichaam hebt als van een paar jaar geleden, dan moet dit pak met behulp van een schoenlepel perfect passen.
Jij bent 1 meter 60! Zo'n dwergenpak pas ik nooit in........
 
Tsja Sebas, dit pak kostte gewoon een bak met geld. Je hebt zelf geracet en weet dat goed spul knaken kost.
En je weet zelf ook wel wat een redelijk bod is.
Zijn altijd van die knakebukkers die roepen "voor 250,- kom ik hem direct halen"
Maar een bod van ca. 625,- lijkt me meer dan redelijk voor een nieuw pak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan