TK nieuwe Akrapovic EVO-2 Titanium voor GSXR1000K5K6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikefreak

MF veteraan
20 aug 2002
13.107
4.535
Te Koop splinternieuwe Akrapovic EVO-2 Titanium met Carbon demper voor Gixxer1000 K5-K6. Prijs 1300 Euro. Hij heeft ovale bochten en weet ik wat allemaal.

Gekocht via Ebay en toch maar te koop omdat ik het eigenlijk niet nodig heb.
Ik hoor wel wie er interesse heeft. Die 1300 Euro is een vaste prijs. Heb er zelf 1290 Euro voor geboden/betaald.

06-20333916

full


Onderstaand de originele verkooptekst

Ich biete hier eine absolut nagelneue EVO2-Anlage für die GSX-R 1000 K5 K6 an. Die Anlage ist noch mit der Noppenfolie von Akrapovic verpackt. Kommt im original Karton.

Es handelt sich hier um die ""Evolution 2"" mit Krümmer und Zwischenrohr aus Titan. Mit dabei ist der kurze Carbon GP-1 Dämpfer mit einem 60mm Auslass, der wirklich die absolute hammer Optik hat. Die Krümmer haben eine konische Form und die Tangentialverbindungen. Es sind alle Anbauteile wie Carbonauspuffschelle, Flansche und Federn dabei. Es ist sogar der original Akrapovic Auspuffhalter in Carbon dabei, der alleine 115 Euro kostet!!!

Mit dabei ist auch noch die genau bebilderte Anbauanleitung von Akrapovic.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat gechecked maar ik schijn geen "plausibele" reden te hebben.
 
Betaal en haal je het niet op, dan maar een negatieve feedback...het gaat wel om 1300Euro he...... Het is niet zo dat ze je komen oppakken ofzoiets.

:^

Voor 1300 euro én een trip naar D uit te sparen wil ik ook wel 1 negatieve feedback krijgen...
 
Gewoon annuleren is geen probleem hoor ... tenzij de bieding is afgelopen natuurlijk .. ik ben zelf ook al zo'n domkop met ebay dus heb er ervaring mee ...
 
Laatst bewerkt:
Waarom maak je geen nieuwe account aan (anoniem, publieke computer ivm ip) en bied je er overheen? Of is 't bieden al afgelopen??
In dat geval, veel plezier met je fantastische uitlaat! ;)
 
Hij klinkt fantastisch in ieder geval. heb Evo 1 systeem zelf en evo 2 gehoord.. wauw :P
 
haha, mooi verhaal. Maar gelukkig ben je gewoon een echte kerel en accepteer je de consequenties van je acties.

Waarom hou je het zelf overigens niet?
 
haha, mooi verhaal. Maar gelukkig ben je gewoon een echte kerel en accepteer je de consequenties van je acties.

Waarom hou je het zelf overigens niet?

Ik zit 10 jaar in de verkoop en vind dat een deal een deal is. Speel het zelf altijd hard maar fair.

Ik zat woesndag en donderdag sowieso in Stuttgart dus effe bij die gast langs.
Natuurlijk nog gezocht naar mogelijkheden om er onderuit te komen maar die waren er gewoonweg niet:
- spul is gloednieuw, zit nog in de originele verpakking etc........
- aankoopbewijs zit erbij (import uit USA)

En inderdaad, ik gooi 'm er zelf op maar zodra er een koper is gaat ie eraf.
 
Die haal je er niet meer af.. echt niet ;) Klinkt te lekker.
 
Laatst bewerkt:
@ capoeirist: uit dit gat van 60mm komt inderdaad een fantastisch mooi donker/diep geluid :} Zou 'm bijna willen houden |(


full
 
Laatst bewerkt:
Kick voor deze mooie pijp dan maar :}
Zonde dat het eigenlijk een foutje was, maar wel een met een mooi geluid :P
 
Vet he :P

Ik heb de lange demper uitvoering, klinkt al bruut. Die van Wicked klinkt helemaal bruut met dit korte dempertje.
 
past da ding ook op een gsxr1000 k7 :?

Volgens mij niet. Maar vraag het even na bij een Akra dealer.

En al zou ie passen dan wil het nog niet zeggen dat ie er geschikt voor is.
(is immers voor de k5 ontwikkeld)
 
Ik zit 10 jaar in de verkoop en vind dat een deal een deal is. Speel het zelf altijd hard maar fair.

Ik zat woesndag en donderdag sowieso in Stuttgart dus effe bij die gast langs.
Natuurlijk nog gezocht naar mogelijkheden om er onderuit te komen maar die waren er gewoonweg niet:
- spul is gloednieuw, zit nog in de originele verpakking etc........
- aankoopbewijs zit erbij (import uit USA)

En inderdaad, ik gooi 'm er zelf op maar zodra er een koper is gaat ie eraf.


Nee, dan ben je gewoon dom.. -O- het gaat om 1300 euro :?
5 minuutjes werk zou je 1300 euro schelen, dan ben je dus gewoon dom als je de deal laat doorgaan -O-
 
Laatst bewerkt:
Als iemand iets "domweg" koopt en dat kost dan 1300 euro en moet in duitsland gehaald worden (waar je toevallig dan toch moest zijn) dan...

Lijkt het of je eigenlijk wel de uitlaat wou, maar nu toch zo een beetje probeert van je schuldgevoel af te raken dat er weer een gemiddeld maandloon door geblazen is.

:Y
 
Laatst bewerkt:
Nee, dan ben je gewoon dom.. -O- het gaat om 1300 euro :?
5 minuutjes werk zou je 1300 euro schelen, dan ben je dus gewoon dom als je de deal laat doorgaan -O-

Zonder jezelf ook maar enigzins te verdiepen in mijn besluitvorming een oordeel vellen dat is pas dom.

Als je geen interesse hebt in datgene wat hier wordt aangeboden vervuil dan dit topic niet en concentreer je op zaken waar je wel een constructieve bijdrage kunt leveren. Dank u.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan