TK: open track day zaterdag 19 april, groep 1, zandvoort

xkb

MF veteraan
7 feb 2005
1.054
0
Utereg
Ik bied een dag van motosport lifestyle aan:

In het kader van een promo van Buell kan je op zandvoort rijden op je eigen motor.
in totaal 3 sessies, waarvan 1 eventueel op een 1125R van Buell. Niveau Rookie.

meer info op: http://buell.motorsportlifestyle.nl/ (Homepage - Motorsportlifestyle | Circuit rijden voor iedereen)

Ik heb er 75 euro voor betaald, verkoop het ticket voor 60 euro vraagprijs.

De rede dat ik zelf niet kan is dat een vrienden van me stiekum getrouwd zijn en nu alsnog een feest geven, precies op die dag!
 
Het is al te laat voor annuleren.

Jammer dat ik al ingeschreven sta voor die dag, anders had ie naar mij gekund.
 
Ik zou wel willen, maar mijn motor is uit 1999 en je mag alleen meedoen met motoren vanaf 2000 :?
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt niet, dacht ik eerst ook. Maar die grens is alleen voor Buell's :? Ik heb iig motorsportlifestyle hierover gemailed, en die vertelden dat die regel verder niet op gaat. Geluidsregel wel overigens :P
 
Zou hem wel van je over willen nemen, als je zeker weet dat er fietjes mee mogen doen die ouder als 2000 zijn. 93 om precies te zijn.

Mag je met halve slicks meedoen trouwens??
 
Zou hem wel van je over willen nemen, als je zeker weet dat er fietjes mee mogen doen die ouder als 2000 zijn. 93 om precies te zijn. Kan ik dat nog ergens checken?? of stuur die mail mee, dan print ik hem uit om mee te nemen

Mag je met halve slicks meedoen trouwens
 
Zou hem wel van je over willen nemen, als je zeker weet dat er fietjes mee mogen doen die ouder als 2000 zijn. 93 om precies te zijn. Kan ik dat nog ergens checken?? of stuur die mail mee, dan print ik hem uit om mee te nemen

Mag je met halve slicks meedoen trouwens??? ja toch
 
Zou hem wel van je over willen nemen, als je zeker weet dat er fietjes mee mogen doen die ouder als 2000 zijn. 93 om precies te zijn. Kan ik dat nog ergens checken?? of stuur die mail mee, dan print ik hem uit om mee te nemen

Mag je met halve slicks meedoen trouwens??? ja toch

Als je met halve slicks zwaar versleten straatbanden bedoeld zal je een kans lopen dat je motor wordt afgekeurd voor op het circuit. Daarnaast, als je echt op slicks circuitdagen doet heb je niets te zoeken in de beginnersgroep denk ik?
 
met halve slicks bedoel ik ook echt halve slicks. Zaten er al op toen ik de motor kocht. Is niet leuk in de regen. Hoop dan ook niet dat het regent!! Maar als het zonnetje schijnt!!! zo vast op de weg !! niet normaal!!

Dus ben helaas geen ervaren circuitrijder.

Als ik eind van de week niks hoor via de mail ga ik nog even bellen.

Laat het wel weten!!
 
Ik ben er nog, het ticket is er nog.

Probeer op schrift te krijgen of motoren < 2000 mee mogen doen. Ik heb wel een mailtje met toezegging maar die is voor mijn eigen vfr 800 fi uit 1998.
 
met halve slicks bedoel ik ook echt halve slicks. Zaten er al op toen ik de motor kocht. Is niet leuk in de regen. Hoop dan ook niet dat het regent!! Maar als het zonnetje schijnt!!! zo vast op de weg !! niet normaal!!

Dus ben helaas geen ervaren circuitrijder.

Als ik eind van de week niks hoor via de mail ga ik nog even bellen.

Laat het wel weten!!


is de linker of de rechterkant een slick?

ik snap er geen ruk van
 
Ik heb inmiddels vanuit de organisatie akkoord voor mijn motor, via email.

Prijsdrop naar 50 euro!

Mail kan naar svdberg apending mac leesteken(punt dus) com
 
Hallo xkb,

Ik val definitief af heb te horen gekregen dat ik niet mee mag doen met mijn motor. Zie miltje hieronder.....

Hallo,

Een kaartje is niet naamgebonden. Maar er mogen geen motoren meedoen die ouder zijn dan bouwjaar 2000.

Vriendelijke groet,

Maudie Veenstra

Ik snap niet dat jij wel mee mocht doen, maar ja zal wel een reden zijn.
 
Ik begrijp het ook niet helemaal.. Denk dat ze de eerste keer bij mijn aanmelding een foutje hebben gemaakt...

Andere geinteresseerde?

Die paar drupjes regen houden je toch niet tegen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan