TK: Pro-oiler (electronisch ketting smeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krimmie

MF veteraan
4 feb 2005
9.064
0
Te koop:

Complete pro-oiler.

Hieronder kun je wat meer lezen over hoe de pro-oiler werkt:
pro-oiler.com -&nbspThis website is for sale! -&nbsppro-oiler Resources and Information.

In het kort de voordelen:
  • Continu gesmeerde ketting.
  • Levensduur van je ketting wordt aanzienlijk verlengd (er wordt 2 tot 5x langer geclaimd :o :} )
  • Bij veranderende weersomstandigheden kun je het systeem met een druk op de knop rijker danwel armer zetten.
  • Systeem is geschikt voor elk type motorfiets met een electronische snelheidsmeter
    Je kunt eventueel een magneet met teller bestellen voor motoren met een analoge meter.
  • Systeem is calibreerbaar. Wat wil zeggen dat bij elke tandwielverhouding, andere lengte van je ketting en andere hoogte van je banden (bijv 55 hoog i.p.v. 50) het systeem in te stellen valt en je dus altijd de juiste hoeveelheid smeermiddel op je ketting hebt.

Kortom, werkt super makkelijk. Het vergt wat geduld om het even te installeren op je motor maar daarna heb je er nooit meer omkijken naar.
Geen vette velg of band zoals een groot aantal mensen denken :z

Lekker heel de dag rijden zonder ketting te smeren en daarna motor (uuhhhh doe het niet zoals ik :+ ) en jezelf neerploffen met een biertje in de hand O-)


De prijs is 100 euro.
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel interesse, zit alleserbij? Heb je ook foto.s? En waar ken ik het afhalen? Groeten hans
 
Alles zit erbij :)

Controller, junction box, pomp, oliecontainertje en de leidingen.

Het kan afgehaald worden in Apeldoorn of Rotterdam.
 
Foto op verzoek O-)

Uiteraard krijg je de manual er ook bij en de pro-oiler tabel met settings :)

04092009186.jpg
 
voor 100 euro wil ik het wel van je over nemen. Als je je tel. Mailt bel ik je straks ff. Groeten hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan