tk: PVM velgen incl. zeer complete Yamaha R1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bieden staat vrij hoor. Je stelling onderbouwen ook :)


Ok.. :) Er is welliswaar geschiedenis van de fiets beschikbaar maar ik denk persoonlijk dat deze meer mensen afschrikt dan aantrekt. En met een beetje speur/zoek werk koop je een 2008 r1 voor jou vraagprijs.. Thats my thinking...
 
Kijk daar kan ik wat mee :Y Wat zou volgens jou een meer marktconforme prijs zijn dan :?
 
Zou zelf zoizo de wielen te koop/ruil aanbieden voor een leuk bedrag en tja de prijs van de motor... die moet je toch echt zelf bepalen ;)
 
Zou je mij uit kunnen leggen wat de grootte van het achtertandwiel met het afwijken van de km-stand te maken heeft? Die link zie ik niet....


Edit: zit de opnemer op t tandwiel?
 
Laatst bewerkt:
Goede duidelijke foto's!

Hoe makkelijk is dat terugbouwen naar normaal schakelen? Doe jij dat eventueel?
Misschien zou dat de verkoop bevorderen.
 
Terugbouwen is erg makkelijk, uiteraard kan ik dat doen :Y Ook voor een testrit is dat een kleine moeite.
 
Hij is idd een (erg) krappe 5000 km op het circuit gebruikt, maar als voorrijmotor bij msl. Er is dus niet intensief mee geracet. Dus veel :? Ik vind van niet.
 
als voorrijder bij MSL rijd je gewoon lekker je rondjes volgens mij _O- die jongens rijden lekker mee :P denk dat die daar op het circuit minder te lijden heeft dan op de openbare weg ;)

erg mooie motor Maddox :Y succes met je verkoop :)
 
Ik heb nog nooit op het circuit gereden dus ik weet het niet.
Maar lijkt mij toch dat het behoorlijk hard gaat daar en ook geen idee of de motor warm gereden wordt?

Inrijden op het circuit lijkt mij ook niet echt bevorderlijk :N
 
Ik heb nog nooit op het circuit gereden dus ik weet het niet.
Maar lijkt mij toch dat het behoorlijk hard gaat daar en ook geen idee of de motor warm gereden wordt?

Inrijden op het circuit lijkt mij ook niet echt bevorderlijk :N

ik heb een aantal circuit dagen gedaan.. en ik kan je wel vertellen :P dat je als MSL voorrijder je fiets netjes behandeld :P
en op het circuit wordt er netter met de motor omgegaan.. eerste rondje rijd je sowieso rustiger, en dan is de fiets wel warm hoor :)
vind het gek dat deze motor nog niet verkocht is.. prijs is netjes.. ziet er echt netjes uit... mooie extra's erop.. en die 5000 km circuit lijkt mij niks om zorgen om te maken :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan