TK radiale brembo klauwen

het "probleem" is dat je italiaanse brembo's hebt (100mm). als ze 108mm waren (japans) was je ze zo kwijt! en 350 voor brembo monoblocs met nieuwe remblokjes is helemaal niet veel!
 
het "probleem" is dat je italiaanse brembo's hebt (100mm). als ze 108mm waren (japans) was je ze zo kwijt! en 350 voor brembo monoblocs met nieuwe remblokjes is helemaal niet veel!

Hij verkoopt geen monoblocks ;) :')
 
oh ik lees het verkeerd :P. dan nog, goede prijs vind ik. ik heb 1300 euro betaald voor 2 remklauwen, geen monoblocs.
 
Hahahahahaha.

Gelijk eventjes besteld :P Nu kan ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel later remmen.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, gasten ... wel ff wat eerder met deze info komen volgende keer ... zitten nu al op mn motor, had gehoopt do + vr harder te kunnen remmen hierdoor ...

Gewoon harder knijpen dan maar ;)
 
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

Tietennnnnnnnnnnnnnn

Als je ze over 8 maanden nog hebt kom ik ze meteen ophalen

Als je ze 6 maanden geleden had aangeboden had ik ze meteen opgehaald.

Schopje voor deze mooie remklauwen. Ik ken ze in het echt, altijd goed onderhouden en nooit hard mee geremt..


Dusssss ;)


_O- _O- _O- heerlijk dat copy paste he :Y

er zit geloof ik ook nog een stickerset bij, staat best wel donders mieters achterop je kontje

12157807v1_350x350_Front.jpg

~
 
Laatst bewerkt:
[FAQ=richtlijnen,verkooptopics]Richtlijnen: Verkooptopics[/FAQ]

kunnen jullie misschien ergens anders gaan chatten, grapje is leuk, maar dit niet meer.
als iets te duur is of in joullie ogen niet goed meld het dan en ziet niet iemand lekker anoniem op een forum af te branden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan