TK: Remblokken voorkant R1 origineel en nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krimmie

MF veteraan
4 feb 2005
9.064
0
Te koop:

Voor 2 remklauwen :P !

Set remblokken voor de voorkant van (sowieso) de R1 2004-2006.

Nieuw in de verpakking met bonnetje :)

85 euro incl. verzenden

p1010177r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geeneens een R1 hoor, maar stiekum vraag ik me toch af.... hoe kom je nou aan zoiets? Ik bedoel, als ik remblokken koop, dan zet ik ze er ook op, en als ik bijvoorbeeld de verkeerde heb dan ruil ik ze.....
 
Laatst bewerkt:
Nja, ik neem aan dat jou motor nog heel is. De mijne niet meer :o


Dus ik had ze gekocht met in mn achterhoofd (motor stond ook te koop) binnenkort vervangen ;)
 
Nja, ik neem aan dat jou motor nog heel is. De mijne niet meer :o


Dus ik had ze gekocht met in mn achterhoofd (motor stond ook te koop) binnenkort vervangen ;)


ach nou zie ik het idd "R1 a la crash". Is'ie niet meer te repareren dan?
 
Na 3x in korte tijd door het oog van de naald te zijn gekropen (en niet wetende hoeveel engeltjes ik nog over heb) vind ik het voorlopig wel leuk geweest.
 
Na 3x in korte tijd door het oog van de naald te zijn gekropen (en niet wetende hoeveel engeltjes ik nog over heb) vind ik het voorlopig wel leuk geweest.

Balen gozer! ik lees t toevallig hier... Mocht je ooit weer opstappen kom dan naar het circuit (veiliger). Ik moet gelijk denken aan ons gesprek destijds...
 
Balen gozer! ik lees t toevallig hier... Mocht je ooit weer opstappen kom dan naar het circuit (veiliger). Ik moet gelijk denken aan ons gesprek destijds...


;) Wie weet


Niemand een set nodig?
 
Ik heb nog setje brembo klauwen, brembo pomp, zwarte stalen leidingen, ohlins stuurdemper en misschien nog wel wat kleine dingen.
 
Ow en een duoseatcover met een scheurtje erin en een onderzijkuip met lichte krasjes :)
 
Passen deze nu ook in de bluespots (FZS600/1000 serie & oude R6/1 serie)?
Volgens mij wel, kan iemand anders het met 110% zekerheid zeggen?
 
Passen deze nu ook in de bluespots (FZS600/1000 serie & oude R6/1 serie)?
Volgens mij wel, kan iemand anders het met 110% zekerheid zeggen?


Volgens mij zijn alle blue, gold en silverspots hetzelfde en gebruiken ze dezelfde remblokken :)

Ook radiaal en axiaal gemonteerd maakt niet uit geloof ik.

Zal morgen even naar de dealer bellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan