[TK] Rev'IT! Leren dames jas + broek!

p13tje

Die hard MF'er
20 mrt 2007
279
0
Uitgeest
Bied deze kleding te koop aan voor mijn vriendin. Om één of andere rede is zij er op uit gekeken. Dus ze wil nieuwe spullen :P

Kleding is denk ik iets ouder dan één jaar. Ze heeft zelf net een jaar haar rijbewijs dus ga maar na hoe oud het is. Ziet er nog prima uit, gewoon helemaal niks mis mee. Ook nooit mee gevallen.

Eventueel passen is mogelijk, omgeving Beverwijk.

Leren jack Rev'IT! Silica White - dames maat 40 (valt als maat 38)

RevitJas001.JPG


Leren broek Rev'IT! Marryl Black - dames maat 21? (mijn vriendin heeft maat 38 en hij zit goed)

RevitBroek001.JPG


Vraagprijs jas - €235,- €200,-
Vraagprijs broek - €150,- €125,-

Als set €300,-
 
Laatst bewerkt:
Misschien door je belachelijke vraagprijs? Kom op zeg, een paar tientjes ervoor en je hebt een nieuw pak...
 
Misschien door je belachelijke vraagprijs? Kom op zeg, een paar tientjes ervoor en je hebt een nieuw pak...

Wat je zegt, VRAAGPRIJS. Het pak is nauwelijks gedragen. Adviesprijs voor de jas is volgens mij rond de €350,-.
 
:)
Wel mooie set, maar inderdaad wat hoge vraagprijs, zeker als het al gedragen is, dan moet er zeker de helft van de adviesprijs zijn...

Hmm openingsbodje van 260 voor hele set
 
Laatst bewerkt:
Hmm openingsbodje van 260 voor hele set

Kan je geen pm sturen? :P

:)
Wel mooie set, maar inderdaad wat hoge vraagprijs, zeker als het al gedragen is, dan moet er zeker de helft van de adviesprijs zijn...
Misschien door je belachelijke vraagprijs? Kom op zeg, een paar tientjes ervoor en je hebt een nieuw pak...

Ben ik mij wel van bewust, maar we weten allemaal hoe het spelletje "verkoop" gespeeld wordt.
 
lol newb here! heb net gezien hoe ik moet aanvinken dat ik prive berichten kan ontvangen, maar nog niet gespot hoe ik een pm kan sturen!

..... :$
 
lol newb here! heb net gezien hoe ik moet aanvinken dat ik prive berichten kan ontvangen, maar nog niet gespot hoe ik een pm kan sturen!

..... :$

Geen probleem ;) je hebt inmiddels een PM

Op een PM kan je reageren (of versturen) door rechtsboven bij "Overige acties..." naar "Privé discussies" te gaan.

Als je dan links kijkt zie je "Berichten" en tabje "Prive" daar staan de ontvangen PM's. Hoop dat het lukt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan