TK: Shoei CX-1 Spiegelvizier (zilver)

Status
Niet open voor verdere reacties.

t13z

Die hard MF'er
18 mei 2006
832
4
Wegens incompetente MP-verkoper en mijn eigen onoplettendheid een shoei CX-1 Vizier te koop. Ik heb zelf de CX-1v nodig voor mijn Raid II :(

Vizier is zilver spiegelend en er zitten geen noemenswaardige krassen oid op.


shoei-mirror.jpg


het gaat dus om bovenstaand vizier (random een plaatje van internet getrokken van hetzelfde vizier..)

T.E.A.B.

mailen heeft mijn voorkeur (zie profiel) :)
 
Misschien even aangeven hoeveel je ervoor wilt hebben?

Volgens mij kun je die vizier op XR-1000 gebruiken toch?
 
Nieuw staan ze op internet voor 75€ ex verzenden.. ik zat te denken aan een euro of 40? vizier is zo goed als nieuw
 
ik heb zelf wel een CX1-V te koop in de rainbow kleuren , goud geel groen met een heeel lichte gebruiksspoor
 
Zou je even een fototje kunnen posten van jouw vizier.
En hoe is het zicht erdoor? Is het gewoon alsof je met een donkergetint vizier rijdt?
(heb je ook een pm gestuurd)
Alvast bedankt.
Nampus
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er natuurlijk wel even doorheen gekeken. Hij tint het beeld wel, maar het is niet overdreven donker. Ik heb ook een smokevizier en die is vergelijkbaar vond ik.

Maar ik ben dan zelf ook wel een mooi-weer-overdag rijder :P

Vizier past niet op een multitec. wel op de volgende modellen:

Raid, Z-one, XR-900, XR-800, Interceptor, XV-R, X-Ceed, X-Ceed II, Syncrotec II


Foto's komen er aan vh weekend en dan zal ik het zicht ook proberen vast te leggen :)
 
Ik ben inmiddels thuis maar kan de camera niet vinden..

zal vanavond/morgen als iemand me heeft kunnen vertellen waar dat ding ligt de foto's maken :)
 
Ik moet een cx-1 hebben, dus ik wacht nog steeds met spanning op de foto's....

U vraagt, wij draaien!


Op de 1e foto zijn de 2 kleine krasjes die ik bedoelde rood omcirkeld:
vizier2.jpg


Deze foto is het beeld door het vizier, brakke foto, maar je kan wel oa aan de wolken zien wat ik bedoel:
zichtvizier.jpg


Deze foto is ongeveer hetzelfde maar dan niet direct door het vizier genomen. Het is allemaal lichter en vooral de texture (wolken etc) is minder goed te zien:
zichtzonder.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan