[TK] Super Virago 25 EURO!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herr Flick

MF veteraan
25 feb 2003
8.632
6
29eoyzl.jpg


Deze dus.. voor de kleintjes 8-) , werkend weg gezet, dient alleen opnieuw gepoetst te worden.

Rijd ook op groene stroom! :Y

25 euro

(afhalen in de gem. deurne (NL) )

edit: ruilen tegen legotreinspul mag ook.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Idd elektro, incl seinlicht en claxon!

De laatste keer deed ie het nog voortreffelijk, ladertje zit er ook bij.

:)
 
Waar staat'ie? *D Lezen Karltje, lezen..

Anyway, doet'ie het nog steeds dat je weet? Zo ja dan kom ik 'm halen :Y
 
Laatst bewerkt:
Waar staat'ie? *D Lezen Karltje, lezen..

Anyway, doet'ie het nog steeds dat je weet? Zo ja dan kom ik 'm halen :Y

Ik ga hem dalijk aan de lader hangen, en dan test ik hem straks, maar volgens mij doet ie het nog steeds.

:)
 
Ik ga hem dalijk aan de lader hangen, en dan test ik hem straks, maar volgens mij doet ie het nog steeds.

:)

Klinkt goed :) Kun je mij globaal vertellen hoe groot'ie is? Mijn auto kan de achterbank niet omklappen, dan leen ik even een andere.
 
Kinderen? Ik ga er zelf op rijden :] Waar anders vindt je een >25kW fiets voor dit geld?

jij hebt geen motor natuurlijk...dan is het wel leuk om op te rijden. goedkoper rijden dan een motorscooter :)

karl heb je er intresse in? ik namelijk ook, maar heb nog niets gehoord van de Herr
 
jij hebt geen motor natuurlijk...dan is het wel leuk om op te rijden. goedkoper rijden dan een motorscooter :)

karl heb je er intresse in? ik namelijk ook, maar heb nog niets gehoord van de Herr

Ik heb wel interesse, maar wie het eerste komt die het eerste maalt. Als jij eerst was is'ie wat mij betreft voor jou. Zo niet haal ik 'm graag op.

TS heeft in de topic gewoon gereageerd op mijn post :Y

Edit, offtopic, jij hebt niet toevallig interesse in mijn motorscooter? Ik ben toe aan wat snellers ;)
 
Laatst bewerkt:
ik ga zowiezo geen ruzie maken om speelgoed ;) haha

ik heb een zoontje (net geboren) en dit leek me een heel leuk kado.
vandaar. zou wel jammer zijn als ik naast de pot pis zeg maar.

ik heb niets gehoord van herr flick.
het rare is dat ik hem meteen (ook ) een pb heb gestuurd .
en wel in het topic reageerd.

dus, herr flick bekijk aub uw pb, dan hoor ik graag van u :Y
 
ik ga zowiezo geen ruzie maken om speelgoed ;) haha

ik heb een zoontje (net geboren) en dit leek me een heel leuk kado.
vandaar. zou wel jammer zijn als ik naast de pot pis zeg maar.

ik heb niets gehoord van herr flick.
het rare is dat ik hem meteen (ook ) een pb heb gestuurd .
en wel in het topic reageerd.

dus, herr flick bekijk aub uw pb, dan hoor ik graag van u :Y

Ik heb de PB's gelezen EN hier in het topic gereageerd, dat je dat niet leest.. daar kan ik weinig aan veranderen! :+

De 1e die reageerde was idd mr Zealot, maar die bood een kratje bier of een flesje wijn.
De 1e die de vraagprijs bood was Karl, en hij is dus in principe koopman.

Als Karl het graag Zealot gunt, dan vind ik het best, als deze liever zelf de motor houd, dan is dat ook prima.

Heb de motor vandaag aan de lader gehad, ding deed niets! :(
Na nameten bleek de adapter stuk te zijn, dit is een gewone 6V lader, heb er vast nog wel ergens een andere liggen.

:)
 
Laatst bewerkt:
Voor ik interesse heb wil ik wel graag zeker weten dat'ie 't doet :)

Ik heb Zealot al gesproken, hij was eerst dus wat mij betreft heeft hij de eerste optie. Als hij ervan afziet (en natuurlijk als'ie het gewoon doet) heb ik graag de tweede optie.

Gr. Karl
 
Voor ik interesse heb wil ik wel graag zeker weten dat'ie 't doet :)

Ik heb Zealot al gesproken, hij was eerst dus wat mij betreft heeft hij de eerste optie. Als hij ervan afziet (en natuurlijk als'ie het gewoon doet) heb ik graag de tweede optie.

Gr. Karl


Oke, zal straks effe de accu laden en dan meld ik dat hier wel weer!

:)
 
mochten jullie er om wat voor reden niet uitkomen, zou ik hem graag overnemen.het is voor een maat die onverwacht vader word en hierdoor voorlopig geen motor kan kopen. mvg jelle kroon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan