TK: Supercorsas + srad ruitje/demper

t13z

Die hard MF'er
18 mei 2006
832
4
HOi.

Wegens overcompleet aangeboden:

- 2 setjes supercorsa's. 120/180
vraagprijsje: 65€ /set inc verzenden?




Heb ik nog voor een srad een origineel ruitje en de originele demper liggen. Ruitje heeft iets barstjes bij ophangpunten (zie foto) en de demper heeft een klein schaafplekje. Deze mogen weg voor erg weinig :P




foto's van de demper kan ik zo 123 niet vinden. Hij heeft een schaafplek op het hoekje aan de buitenkant aan de kant waar de demper aan het systeem vastzit. Keertje té plat een bochtje gepakt.


alles is op te halen in omg Zutphen of eventueel Nijmegen. Kan natuurlijk ook verstuurd worden!
 
Dacht dat je ze bij de verkoop mee zou geven?

Kick ;)

bij de verkoop heb ik de goede ruit en de goede demper meegegeven :)

deze heb ik nog steeds liggen..

wel netjes van me he! dat ik de goede spullen meegeef en de semigoede dingen thuishou..

hoewel het allemaal verder prima werkt.. uitlaat is niet lek en dat het ruitje bij de ophangpunten iets gebarsten was merkte ik pas toen ik m ging vervangen door een donkere ;)
 
voor 40e stuur ik die naar je op.

zal dan wel pas vrij/zaterdag worden want deze week zit ik in nijmegen ivm tentamies



overigens bij interesse kun je voor de snelste afhandeling ff mailen, msn staat altijd aan dus ik zie meteen als die binnenkomt :)
 
Laatst bewerkt:
Over de prijs valt overigens altijd natuurlijk te praten, al helemaal bij afname van meerdere bandjes :)
 
trap!

een goed bod mag ook, ze liggen een beetje in de weg..
 
Terug
Bovenaan Onderaan