TK: Suzuki GSF600 Bandit bj 1997

Gorefest

MF'er
11 jan 2004
47
0
Hengelo
!!!Prijsdaling!!!

TK: Suzuki GSF600 Bandit bj 1997

Mooie motor ook voor beginners.
200 Kilometer geleden grote beurt gehad waar alle filters en vloeistoffen zijn vervangen. En de boel is doorgesmeerd. Goede banden en verder alles in orde.

Prijs: EUR 2400
Bouwjaar: 02/1997
Kilometerstand: 20000
Kleur: Rood
Motorinhoud: 600 cm³

Bezichtigen of proefrit in Hengelo (Ov) is natuurlijk mogelijk.
voor vragen of meer foto's kun je me mailen op "kawa apenstaartje gorefest.nl"
full

Wat onder de motor ligt is geen olie maar water omdat hij net gewassen is :)
 
Laatst bewerkt:
Zadel heb ik wel opnieuw overtrokken want ook deze was rood en dat vond ik toch teveel van het goede *D

En nee ik ben geen bandmember van gorefest, maar heb in het verleden wel de site voor hun gedaan. 8-)
 
Enig idee hoeveel moeite en geld het kost om hem naar naked om te bouwen? Stuurkuip eraf, ronde koplamp voorzover die er nog geen heeft.
Ik heb serieus interesse zodra ik halverwege augustus AVD heb. Probleempje van mijn kant is alleen dat ik tussen 5 verschillende motormodellen moet kiezen...
Je hoort nog van me tegen die tijd.
 
Enig idee hoeveel moeite en geld het kost om hem naar naked om te bouwen? Stuurkuip eraf, ronde koplamp voorzover die er nog geen heeft.
Ik heb serieus interesse zodra ik halverwege augustus AVD heb. Probleempje van mijn kant is alleen dat ik tussen 5 verschillende motormodellen moet kiezen...
Je hoort nog van me tegen die tijd.
Gewoon een Bandit nemen ;)

Ombouwen naar Naked is natuurlijk een must ( O-) ) en is zo moeilijk niet. Kuipje komt er eenvoudig af, dit model heeft de tellers al aan het stuur (hoef je dus niks aan te doen) en zo'n ronde koplamp is de moeite ook niet. Je bent even een uurtje of wat bezig met het wegwerken van alle kabels, maar dat is het waard :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan