[TK] Suzuki GSX-R 600 '05 - zo goed als nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Te koop aangeboden.

Suzuki GSX-R 600
15 januari 2005 op kenteken gekomen.
Kilometerstand nu 6300 km.
Spyball alarm
BOS GP1 sportpijp + originele pijp.
Klein kentekenplaat houdertje. ( org. aanwezig )
Rest fabrieksgarantie.

Deze Suzuki GSX-R 600 is werkelijk een geweldige motorfiets voor zowel de beginnende supersport rijder als de gevorderde rijder. Ze heeft alles een scherp stuur karakter en een brok vermogen. Dit alles gaat bij een draai aan de gashandel gepaard met een ijzing wekkede huil van uit het luchtfilterhuis. Deze fiets zal dus niet snel vervelen. De Suzuki GSX-R 600 is een supersport met ballen.

Deze GSX-R600 is gekocht bij een grote dealer in Zoetermeer en daar heeft ze ook netjes haar onderhoud gehad. Overal zijn bonnen van. Bij laatste beurt beurt ( de 6000 beurt ) is er een splinternieuw setje Michelin Pilot Powers onder gegaan en daar moet zelfs de silica nog afgereden worden. Bij aankoop van deze motorfiets koop je gewoon een splinternieuwe fiets voor een gebruikte prijs. Bij een dealer kopen hoeft niet, want op deze fiets zit nog dik fabrieksgarantie! Daar hoef je het ook niet voor te laten.

Waarom ik deze schitterende nog geen jaar oude Suzuki te koop aan bied? Tijdgebrek, dat is alles. Omdat ik mijn vriendin zwanger gemaakt heb zal ik in de toekomst een keuze moeten maken hoe ik mijn motortijd in ga delen. De concurrentie voor mijn mooi GSX-R 600 komt uit de enduro hoek. En op die enduro breng ik tegenwoordig mijn vrije uurtjes door dus staat de Suzuki, warm en droog maar moederziel alleen in de stalling.

De vakanties met de motorfiets, waar ik haar het meest voor gebruikte, zitten er dan voorlopig niet meer in. Van de 6300 gereden kilometers zijn er 4500 begin dit jaar gemaakt tijden een tripje naar Schotland. De rest zijn inrij kilometers en keine toertochtjes. Omdat ik dat stomweg zonde vind van een dergelijk mooie en perfecte motorfiets te laten verstoffen heb ik een plan gesmeed. Zowel de KTM als de Suzuki gaan de verkoop in. Als de Soes verkocht is wordt er nieuwere enduro terug gekocht en de weg kilometers doe ik wel op de fiets van mijn vriendin.

Eigenlijk moet de advertentie niet luiden TE KOOP maar GEZOCHT. Gezocht, een goed tehuis voor mijn perfect onderhouden en netjes bereden GSX-600.

Graag alleen serieuze gegadigden. De motorfiets hoeft niet weg, ze mag weg.

Vraagprijs 8750,-. euro.


full
 
Hier ook maar ff gefeliciteerd O-)

Nog baby spullen nodig?

:^

Heb hier nog voor weineg een

[*] kinderwagen
[*] Luiercontainer (spul kan stinken :P )
[*] Maxi Cosi
[*] Speelpark
[*] Steamer/blender van Tefal

Maak ik je een mooie prijs of ruilen we gewoon met die Gix O-) :P
 
Thanks voor de geluk wensen :Y

Gisteren weer de modder in geweest en ik weet het zeker... Modder is leuker als asfalt. Al denkt mijn lichaam er anders over... dikke highsider gemaakt.. auw..
 
't valt me op hoe weinig er gereageerd wordt als je alleen om serieuze reacties vraagt :+

Veel succesgeluk toegewenst met de aankomende kleine ;)

Mooie fiets trouwens :Y jammer da'k het geld niet heb B|
 
Hey Marcel, toch maar besloten om die mooie Gixxer te verkopen :}

Succes en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding *O*

:W
Aad

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan