[TK] Suzuki GSX-R 600 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Party Marty

MF veteraan
12 mrt 2003
11.358
7
Te koop aangeboden: Suzuki GSX-R 600 2003 circuitfiets zonder kenteken

Ik wil kijken of er een beetje animo voor is aangezien ik op zoek ben naar wat jongers.

Ik ben de 2e eigenaar, destijds overgenomen van een mede-forummer die er Supercup 600 mee heeft gereden. Ik heb er zelf anderhalf seizoen met alle plezier op gereden.

- Kilometerstand: rond de 8500
- Racekuip met snelsluiters
- Fabbri kuipruit
- Hyperpro veren voor
- Hyperpro veer achter
- Stalen remleidingen
- Stuurdemper
- omgekeerd schakelen (is makkelijk terug te veranderen)
- olie + filter 4 circuitdagen geleden vervangen
- Motor voldoet aan CUP specificaties
- verder geheel origineel

Er liggen momenteel Pirelli Superbike Slicks onder, voor SC1, achter SC3 (rechter kant van de achterband is wel getekend door laatste circuitdag op Zolder), is echter voor een beginnend/(licht) gevorderde circuitrijder nog mee te rijden.

Extra's:

- nieuwe Performance Friction remblokken
- reserve onderdelen zoals clip-ons, valblokken, originele veren, rempedaal, schakelpedaal, rem- en koppelingshendel, carterdeksels etc. etc.

De rechter kant heeft wel (lichte) glijschade van de vorige eigenaar (zie de eerste foto). Kuipwerk en de uitlaat zijn hierbij lichtelijk beschadigd, maar valt uiteraard gewoon mee te rijden :]

Pictures:

GroteFoto-TBNFTV3A.jpg


GroteFoto-DQV787OS.jpg


GroteFoto-4ADWCO6F.jpg


Prijs: 2750,-
 
Laatst bewerkt:
of als jij m buiten laat zetten, doe ik ff kijken en laat ik een zakje met geld achter })
Je mag van mij gaan kijken wanneer je wilt. M'n ma weet er weinig vanaf dus die zal je niet veel zinnigs kunnen vertellen, maar je kunt me ook bellen wanneer je er bent :Y Ik denk namelijk niet dat ik de komende 3 a 4 weken thuis zal zijn en dan is het seizoen toch al ver over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan