[TK] Suzuki GSX600F, 1992, zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Zie ook: http://link.marktplaats.nl/163448485

2.JPG


Bij deze bied ik mijn Suzuki GSX600F uit 1992 te koop aan.
Ik heb deze motor sinds september 2007 in mijn bezit, en deze enthousiast gekocht met een 'herrie-uitlaat'. Zelf heb ik inmiddels 9000km gereden met deze motor.
Het geluid is prachtig, maar niet handig voor de vele vakanties en tripjes die ik er mee maak, waaronder Duitsland (woon niet voor niets zo dicht bij de grens).
Ben nu dus op zoek naar een motor in hetzelfde segment, met standaard uitlaten.
Als je zelf de uitlaten er onder kunt zetten (standaard) is dit volgens mij een prima koop. Ik kan dit NIET zelf, en aangezien het systeem er al een aardige tijd inzit, kan het wel eens veel geld gaan kosten (vooral werkplaatstarief).

Gegevens van de motor:


Bouwjaar: 1992
Kleur: Zwart, in nette staat, gebruikskrasjes op de tank door tanktas
Kilometerstand: 40.000 40.350

Uitlaat: Laser K2, 4 in 1 bochtenset, prachtig geluid, geen E-Keur
Banden: Gaan nog aardig wat km's mee, harde banden
Olie: Verbruikt zo goed als niets
Benzineverbruik: 1 op 20
Kettingset: ziet er nog prima uit

De motor rijdt en stuurt heerlijk. Hij gaat niet weg vanwege zijn prestaties, maar alleen vanwege de eerdergenoemde practische overwegingen. Zeer geschikt voor beginners en leuk om mee te spelen.

Vraagprijs: 1500 euro


Contact gegevens staan op marktplaats of stuur me een e-mail op het adres in mn profiel. :) Proefrit is altijd mogelijk (mits ik thuis ben).

Foto's van september staan onderaan in mijn sig. Vragen staat vrij :)

Eventueel ruilen voor een motor in hetzelfde segment met koffers is ook een optie *D

PS. De motor kan pas 'weg' als ik een andere motor gevonden heb. Dit gaat echter sneller als ik deze heb verkocht (heb 't geld van deze motor ook nodig).

PPS. Ben op 'vakantie' morgen tot en met vrijdagmiddag. Dus even niet te bereiken. Mailen kan wel :) Of hier posten.

PPPS. Ik heb ergens standaard uitlaten gevonden voor een vriendelijke prijs, helaas nog niet opgehaald. Maar kan je wel, als je de motor wilt kopen, in contact brengen met de verkoper.
 
PPPS. Ik heb ergens standaard uitlaten gevonden voor een vriendelijke prijs, helaas nog niet opgehaald. Maar kan je wel, als je de motor wilt kopen, in contact brengen met de verkoper.
Weet niet hoe "vriendelijk" die prijs is, maar is het anders niet interessant om die ori uitlaat te halen, en ze er door een handige pa/oom/neef/buurman/vriend/vriendin onder te laten leggen? Eventueel tegen (kleine) vergoeding. Zoveel werk is dat echt niet hoor.
 
Faithy ik heb volgende week waarschijnlijk 2 originele dempers (slip-on) over.

Stuur me maar even een berichtje als je hier interesse in hebt.
 
ik heb al originele uitlaat systeem erbij gevonden, wordt deze week opgehaald, en zit bij de prijs inbegrepen. Voor de 'handige Sjaak'. Ik heb geen interesse om dit er zelf onder te gaan zetten.

@Drey: er komt een ZZR600 voor in de plaats :9
 
het zou een D type worden, maar met oog op het DOEL van de motor, ga ik vanavond proefrijden op een Diversion 900... als het bevalt, wordt het dat :)
 
Heb net een 93'er ZZR gekocht en moet zeggen dat het heel lekker rijdt (na een VX800 te hebben gehad)! Echter, ik denk dat dit (gezien de toch wat sportievere zithouding) niet echt een motor is waarmee je hele lange stukken achtereen kunt gaan rijden; maar dat is een persoonlijke keus natuurlijk (hij is wel supervlot :9~ ).

In ieder geval succes ermee (ik zou persoonlijk wel voor de ZZR gaan n'tuulijk)...
 
Laatst bewerkt:
het is

div900.jpg


geworden :9

Dus mensen, kommop, help me van die GSXF af *O* 8-) stoer ding :Y
 
mail terug, helaas is de motor al verkocht..

nou ja, helaas voor jou dus zeg maar :) :P ik ben wel blij dat ik 'm verkocht heb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan