[TK] Suzuki GSXR1000 K5 Compensatiefiets

Nicks4Nix

MF veteraan
26 nov 2002
2.046
92
Eindhoven (Noord Brabant)
Facebook
Voor de twijfelaars op een 600cc => DE fiets om het verschil te maken in de ZAC!
(maar in de OW-cup zal ie het ook niet slecht doen :+)

Te koop: mijn Suzuki GSXR 1000 K5 (uit 2005 dus).
op nederlands kenteken en ongeveer 26.000km op de teller.
gewoon in goede staat, rijklaar, starten lopen, goede bandjes, etc
motorisch helemaal origineel, loopt goed, klinkt goed, nooit open geweest..
originele uitlaat. nooit problemen met geluid, alleen op zolder oppassen.
nooit gevallen, geen enkele schade gehad.

Inclusief:
- Complete originele zwarte kuip, verlichting, kenteken, etc
- JVP racekuip (inclusief haperende Contour 720p camera)
- Vortex clip-ons (originele ook erbij)
- PP-tuning Remschakelset (originele ook erbij)
- HM Quickshifter (op de bobines)
- Brembo RCS rempomp
- Stalen remleidingen voor
- Lucas Carbon remblokken
- Remklauwbouten met borginggaten
- GBracing blokbescherming
- PP-tuning frame butspaddestoelen
- Wilbers lineaire voorveren 1,0kg veren
- Ohlins FPK kit in de voorvork, Rooske getuned (aug '13)
- Voorvork afgelopen winter voorzien van nieuw binnenwerk
- Wilbers schokdemper, 9,2kg veer
- DID X-ring 520 ketting (incl een paar extra tandwielen)
- Stomgrip op de tank
- voetbeschermer onder op de achterbrug
- Extra set wielen, in goed staat
- setje nette Pirelli SC2 op de velgen waar ie op staat.

Altjd als een oud vrouwtje bereden, goed voor 44-ers op assen :)
Voor 5.750,- mag je hem direct komen ophalen.
Voor 6.000 kom ik hem zelfs wel even brengen ;)

full
 
Laatst bewerkt:
:o jij gaat dus voor een BMW en het ONK?

Succes met de verkoop 8-)
 
Laatst bewerkt:
hey,

heb misschien wel interesse in onderdelen
(schakelsetje, extra wielen, clip-ons, blokbescherming,...)

maak ik een kans daarop of gaat alles in 1 keer weg?
 
hoe doet zo 1000 het op kleine (veel langzame bochten) circuits zoals Zandvoort en Zolder? ben er nog niet over uit of ik voor een 1000 of 750 ga aangezien ik veel op CPZ rij en maar 2 tot 4 keer op Assen rij per jaar.
 
hey,
heb misschien wel interesse in onderdelen
(schakelsetje, extra wielen, clip-ons, blokbescherming,...)
maak ik een kans daarop of gaat alles in 1 keer weg?

vooralsnog niet. deze fiets is nu een zorgvuldig samengesteld geheel van optimaal afgestemde technologien die effectief en in volledige harmonie zorgen voor synergie in consistentie, snelheid, wendbaarheid en ubersnelle rondetijden :]

je kan het ook anders benaderen... als je de onderdelen koopt krijg je er een motor bij :)
scheelt je een hoop sleutelen en het wiel opnieuw uitvinden..
 

verdorie,

Ik had gedacht nog menig toevoegsel aan mijn apparaat te verbinden, teneinde de fysieke eigenschappen te wijzigen ten voordelen van enerzijds de ergonomie en anderzijds het niet te onderschatten veligheidsaspect alwaar ondergetekende een fervent voorstander van placht te zijn.

of zoals men in de volksmond wel eens zegt: Kut met peren

laat maar weten als je van gedacht veranderd
 
beetje lastig verhaal...
of een BMW en dan aankomend jaar maar heeeel af en toe een dagje racen (want dan zijn de centjes wel op denk ik :()
of een R6 om meer uitdaging in de S3 te hebben en aankomend jaar voor beker nr3 te gaan :+

maar de BMW heeft de meeste kans
haha doe jij maar een R6 kom ik je op mijn dikke duizend pesten :+
 
beetje lastig verhaal...
of een BMW en dan aankomend jaar maar heeeel af en toe een dagje racen (want dan zijn de centjes wel op denk ik :()
of een R6 om meer uitdaging in de S3 te hebben en aankomend jaar voor beker nr3 te gaan :+

maar de BMW heeft de meeste kans

Op een BMW heb je in de ZAC niet veel weerstand ben ik bang :P Een BMW is 2 sec sneller dan je soes.
 
of een BMW en dan aankomend jaar maar heeeel af en toe een dagje racen (want dan zijn de centjes wel op denk ik :()

Tijd om eens met je sponsor(s) om de tafel te gaan zitten. Je hebt afgelopen jaren bewezen dat je snel bent. Nu hen je verhaal uitleggen en vragen of zij de stap met jou willen zetten om in het ONK mee te doen. Voor de sponsor(s) alleen maar gunstiger omdat zij dan veel meer publiciteit hebben dan bij de ZAC.
 
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, een BMW is 2 sec sneller, komt dit doordat de BMW meer vermogen heeft (scheelt toch niet zoveel), of stuurt/remt/veert een BMW gewoon meer nauwkeurig/harder/scherper dan een soes?

even deze vraag omdat ik mezelf ook aan het oriënteren ben voor een nieuwe fiets

groeten, gunter
 
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, een BMW is 2 sec sneller, komt dit doordat de BMW meer vermogen heeft (scheelt toch niet zoveel), of stuurt/remt/veert een BMW gewoon meer nauwkeurig/harder/scherper dan een soes?

even deze vraag omdat ik mezelf ook aan het oriënteren ben voor een nieuwe fiets

groeten, gunter

BMW heeft pak m beet 25 meer pk's op het achterwiel, dus dat zet zoden aan de dijk.
plus dat ie traction control heeft wat je theoretisch moet helpen sneller te worden
maar dat kost je dan wel wat :o
voor een BMW mag je minimaal 11.000 euros uittrekken en dan moet je de boel nog tunen. reken dus nog maar 2.500 euro extra voor hij op niveau is.
best veel geld. en dan maar hopen dat je geen schade rijdt want onderdelen zijn (nog) niet makkelijk aan te komen..

dan is een soes veel toegankelijker en voor de meesten snel genoeg; je moet het er wel uithalen! in de ZAC rijden ook BMWs rond maar niet in de top, en op Spa reed ik de 2e snelste tijd tussen een hele berg BMWs :)

waarom ik dan wel zit te denken aan een BMW? tijd voor iets nieuws, 25 pk extra, traction control en nog lagere rondetijden (die 44-er moet dan sub 40 worden :p)
 
mmmm, tja, het is en blijft een dure hobby, maar, o zo verslavend. een BMW staat ook op mijn verlanglijstje, maar, denk dat de huidige 750 gsxr eerder zal worden opgevolgd door z'n literbroer.
rij de 750 nu drie jaar, in volle tevredenheid maar soms wil een mens eens iets anders....
 
met pks enzo koop je geen snelheid. vertrouwen geeft snelheid :P denk dat het eerst echt wel ff moeite gaat kosten om met een andere fiets 44er te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan