TK: Suzuki SV 1000S (2005), mooi winter project

SV-Rene

Rookie
2 mrt 2009
14
0
Alkmaar
Hallo,

Ik heb een SV-1000 staan waar ik zelf helaas maar erg kort plezier van heb mogen hebben.

Ik was van plan de motor weer op te bouwen als een volledige naked bike. Al een aantal onderdelen binnen, maar gewoon de tijd niet om er zelf wat van te maken.

Ik heb o.a. een tank (wel een andere kleur), puntbak en rempomp klaar liggen.

Dit is een beschrijving van de schade:
De tank heeft een forse deuk, uiteraard de kappen, de tellerunit is nog wel goed, een klein krasje aan de linker kant van de kont, de stuurdemper had net de vangrail geraakt dus die is ook kapot. Er is schade aan beide voetsteuntjes maar ik weet niet goed in hoeverre deze volledig vervangen moeten worden. linker uitlaat heeft wat schade.

De radiateur, oliecooler en koppelingshoofdcilinder waren ook beschadigd, maar die heb ik al vervangen. Nu ik die dingen vervangen heb, loopt het blok zonder problemen. Kilometerstand is 15.006. Verder zit er een nieuw (1 maand oud) Spy-ball alarm op.

Richtprijs is € 2.500.

groeten,

René

full
 
Het frame heb ik niet laten checken. Het frame, voorvork of achterbrug hebben geen schade. Ik ben daar ook nooit achteraan gegaan, omdat ik me ook niet kan voorstellen dat het frame schade heeft opgelopen.
 
Het frame heb ik niet laten checken. Het frame, voorvork of achterbrug hebben geen schade. Ik ben daar ook nooit achteraan gegaan, omdat ik me ook niet kan voorstellen dat het frame schade heeft opgelopen.
Maar dat je het je niet kan voorstellen/niet kan zien, betekend niet meteen dat het er niet is :X
Zou het toch ff laten checken voor de zekerheid/veiligheid! :Y

Nette prijs voor een schadefiets! maar als ie krom is/gescheurd is kan het nog een duur grapje worden (nog maar niet te denken als er iets mee gebeurd bij de volgende eigenaar :X )
 
Laatst bewerkt:
Koplampje en superbike stuurtje erop en knallen maar.
Heb je voor heel weinig een hele vette bike!
Oh en inderdaad eerst even het frame laten checken, voor je het weet wil ie alleen nog maar naar links...
 
Laatst bewerkt:
wil wellicht wel even komen kijken mits de motor ook in alkmaar staat(of in de buurt) gelieve even mail new jerzy at hotmail com
 
Laatst bewerkt:
Maar dat je het je niet kan voorstellen/niet kan zien, betekend niet meteen dat het er niet is :X
Zou het toch ff laten checken voor de zekerheid/veiligheid! :Y

Nette prijs voor een schadefiets! maar als ie krom is/gescheurd is kan het nog een duur grapje worden (nog maar niet te denken als er iets mee gebeurd bij de volgende eigenaar :X )

Ik heb het nooit laten nameten of zo iets, maar wel met de dealer over gehad. Die vertelde me dat je toch echt wel een harde klap moet maken wil je structurele schade aan het frame hebben. Ik heb na deze motor weer een SV gekocht en heb wel bekeken hoe dingen oplijnen bij de ene motor en weer vergeleken met de andere en daar kon ik ook geen verschillen in vinden. Beetje "houtje touwtje", dat wel ;)
 
is de motor rij-klaar, of moet deze op een aanhanger ?
en waar staat de motor ?

mail mij anders eens.... sourmug at zonnet punt nl
 
Laatst bewerkt:
Als bijde voetsteuntjes schade hebben, hebben het rem- en schakelpedaal dan ook schade opgelopen?

zou je mij een paar foto's willen mailen?
 
Laatst bewerkt:
Waar de kerstdagen al niet goed voor zijn...

Ik heb de laatste onderdelen geïnstalleerd zodat de motor weer kan rijden. Vanochtend heb ik er zelf op gereden en de motor rijdt net als voorheen en ook ten op zichte van m'n goede SV kan ik geen verschil merken. Ik heb dus niets kunnen merken dat wijst op een krom frame of voorvork.

gegroet!

René
 
Zou je mij nog een keer willen mailen ?
Ben je mailadres kwijtgeraakt...

Kun je daarin aangeven welke onderdelen je erbij hebt en welke onderdelen er nog vervangen moeten worden ? En eventueel wat meer foto's van de schade-punten.

Thx !
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan