TK: Suzuki SV650S 25kW

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanAtwood

MF'er
7 sep 2009
164
0
Bunnik
Hierbij bied ik mijn Suzuki SV650S te koop aan.
De motor is 25kW, dus ideaal voor beginnende motorrijders.
De SV is een heerlijke stuurmachine en erg betrouwbaar.
Het is een 2-cilinder met 645cc.
Kilometerstand: 46163

Reden dat ik m weg doe is dat ik een auto heb gekocht en daardoor de motor te duur is geworden.

Motor is nog in prima staat, alleen de koppelingsplaten zijn aan vervanging toe, bij koude motor wil het schakelen nog wel eens stroef gaan, eenmaal warm verdwijnt dit weer.




Taartschep heeft vorige eigenaar er al afgehaald.
Prijs is inclusief originele demper en achterlicht.


Vraagprijs: €2600,-
 
Laatst bewerkt:
motor heb ik idd nog staan, ik laat er waarschijnlijk nog even een klein beurtje aan doen, hij loopt nu na de winter niet helemaal soepel meer, dus dat nog even laten fixen.
Wanneer wilde je langskomen om te kijken?
 
Snap ik, weekend komt voor mij ook het beste uit want doordeweeks allemaal druk;)
Weet niet hoe snel je een motor wil hebben, maar ik hoop deze week naar mn motor te laten kijken dat ie het weer top doet, dan zou je daarna langs kunnen komen..
 
Nu al in de verkoop? :P Je hebt er behoorlijk weinig mee gereden zie ik. In ieder geval succes met de verkoop! :)
 
@Giel0
Ja helaas wel, maar had voor mn werk een auto nodig en elke keer op en neer met de motor was niet zo makkelijk dus moet ie weg.
Over een jaar ofzo maar een onbegrenste kopen denk k..
 
@Thanas
Sorry man, maar kan er voorlopig even geen een hebben, dus niet ruilen

@Mick85
Weet het niet zeker, maar volgens mij is er iets met de carburateurs gedaan
 
hey :) ik weet nie waneer jij klaar ben met de motor maar ik kan ook volgende week doordeweek sávonds kunnen komen kijken als het mogelijk is natuurlijk
:9
 
Hmm, kan ik dus niet, ik ben alleen 's avonds vanaf 1900 beschikbaar, komend weekend weg, of je moet dinsdag 13-04 langs kunnen/willen komen, die dag ben ik de hele middag vrij. Mocht je hem dan kopen kunnen we m meteen over laten schrijven.
Let me know
 
volgende week dinsdag is geen probleem dan houden we het daar op :) moet je wel even je adres naar mijn email sturen anders is het moeilijk te vinden :P mijn email is Nickvv_1@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan