TK Suzuki XF650 Freewind

SparkED

MF'er
12 mrt 2005
64
0
Oostzaan
Bouwjaar 1998 83000km
full

€1450,-

Extra's: LeoVince uitlaat(+orginele), handvatverwarming, scott-oiler, middenbok, cross-stuur, stofbalgen om voorvork.
 
Laatst bewerkt:
:^

Wat is dat voor tanktasje trouwens? :? Rijdt dat een beetje? Hoe zit dat vast enzo?

Dat tanktasje heb ik ooit gekocht bij louis.de (merk: moto-detail) en is bevestigd middels riemen.
Past goed en rijdt prima(hebben ze volgens mij alleen niet meer op voorraad)
 
Wat een leuke motor zeg...
Jammer dat ik al een motor heb. :9

Suc6 met de verkoop !
 
Je mag um welles poetsen :X
Ik ben niet zo'n poetser, meer een rijder. :]
Voor €2000,- poets ik 'm helemaal op
8-)
Deze foto is gemaakt toen ik net terug was van vakantie, en de enige die ik digitaal beschikbaar had.
Maar wees gerust deze foto is waarheidsgetrouw }) en de motor is dus niet rot.
 
Loopt dat nog een beetje na 83.000km ? Heb ong. zelfde blok (DR650SE), alleen heb ik maar 1 carburateur. Veel onderhoud aan gehad ?

Zo'n tanktasje zoek ik ong. ook nog... zal eens kijken of Louis ze misschien wel heeft en waar ze anders te krijgen zijn van MotoDetail. Heb wel een tanktas van MotoDetail, maar die is voor normale straatmotoren.
 
Ik denk nog geen, anders had ie dat er wel bij gezegd denk ik zo... Of bedoel je een onderhouds beurt?

Nee ik bedoel revisie,een 1 cilinder met 83.000 km moet er toch wel minimaal 1 gehad hebben? kan me niet voorstellen dat het anders nog loopt..
Maar maakt weinig uit TS leest zijn eigen topic niet en geeft geen antwoord op reacties dus ik kijk wel verder.
 
Sorry mensen,
Ik was even een weekje op vakantie.
Om diverse vragen te beantwoorden:
-De motor is niet gereviseerd en behoefd tussen de beurten (tussen de 6 á 10.000km)geen extra olie.
Het blokje loopt perfect.
Enige echte "defect" was een lekkende voorvork-oliekeerring maar dit is al verholpen.
Enige mankement op dit moment is dat de voetpakking doorzweet.
Daarvoor moet het blok uit het frame(had ik even geen zin in na de aankoop van een andere fiets)
Dat klusje wil ik eventueel in de winter opknappen alleen verhoog ik dan de prijs met €1000,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan