TK/TR Yamaha R6 2003 Zwart/Zilver

2 jul 2008
222
0
Sittard
Hey mensen,

Mijn r6 zet ik bij deze te koop, ik heb er toch lang over getwijfeld en toch besloten voor een VFR 800 te gaan nog voor de zomer als het effe kan! Dus inruil ook mogelijk..

De R6 met zijn huidige 2de eigenaar heeft 38-39k km gelopen en heeft recent een onderhoudsbeurt gehad;
  • Olie & oliefilter vervangen
  • Koelvloeistof systeem ververst
  • Bougies vervangen
  • Luchtfilter vervangen
  • Remblokken voor & achter
  • Vorig jaar mei nieuwe bandjes erop zijn nog in goede toestand alsook de ketting.

Motor komt incl. opties;
  • Orgineel Yamaha alarm (self arming)
  • Yamaha paddock steunen
  • Yamaha valdoppen
  • Yamaha korte nummerplaat houder
  • BOS carbon oval uitlaat (orgineel ook aanwezig)
  • DUO zit kapje in kleur (orgineel)
  • DUO zitje (orgineel)
  • 2 zwarte sleutels, 1 rode sleutel, 2 alarm kastjes

2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG



De motor verkeerd in uitstekende toestand, rijd echt als een zonnetje :)

De stickers op de staart achter zijn licht, lees heel licht beschadigd door bagage en er zit een heeel klein deukje in de tank... Allemaal onopvallend! Verder punt gaaf! :9~

De vraagprijs voor MF is 4900, toch 50 euro voordeel met Speurders :]

Filmpje!

Bij vragen PM. :) Groetjes Frank
 
Laatst bewerkt:
Prachtig! zocht alleen het oudere type kan deze niet betalen.
KICKJE voor deze toffe fiets
 
Laatst bewerkt:
Hey Franky,

Verkoop je je duo-zitje ook los? Of moet ik daarvoor ook de 6 erbij kopen? ;)

Trouwens wel een hele mooie en fijne fiets!
 
nette vraagprijs, mooi ding.



zonde dat je naar een honda gaat :+
 
Laatst bewerkt:
Ik laat voorlopig de R6 volledig compleet wel zo leuk voor de volgende eigenaar, mochten er onderdelen overblijven laat ik et je weten Marcel :)

En indd nette vraagprijs wil toch graag snel de Honda kopen.. En het is inderdaad jammer joh.. zal hem ook heeeel erg missen.. trust me.. :N Maar voor vakanties is het niet geschikt.. ben geen R1sjaakie he
 
Nee idd, om te toeren is het net niet comfortabel genoeg. Al moet ik zeggen dat het beter zit dan een GSX-R.

Ik ga dit voorjaar naar duitsland met de R6 ben benieuwd hoe dit bevalt :P Succes met de verkoop :)
 
Zal je vast goed bevallen! Ben al in Noorwegen geweest met hem en dat reed zo onwijs lekker, alleen met bagage niet zo praktisch daarom ook de verkoop.. dus succes! en thanks!
 
Kom mensen! Zon knappe meid je mag er alles mee doen :o poetsen, erop rijden, ermee spelen.. en het geluidje wat ze dan maakt.. mm mm hahaha

Kickje!
 
Laatst bewerkt:
Ghehe.... ben hier en daar aan't neuzen idd. :) Leuke fiets! maar, ik zoek een ander model met andere specificaties ;)
In het echt ziet ie er ook goed uit... Is ingevoerd he volgens mij?

Succes met de verkoop zal zeer zeker goed komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan