[TK/TR] Zeer mooie Honda CBR 600 FS '02

Status
Niet open voor verdere reacties.

TicTac

MF veteraan
28 jan 2007
1.317
0
Beste mede-motormuizen,

Heugelijk nieuws is in mijn leven gekomen. Ik ga trouwen! Minder prettig is dat er voor bepaalde onkosten extra geld opgehoest moet worden.
Motor hoeft niet weg, maar het extraatje kunnen wij wel gebruiken.

Mijn motor verkeerd in zeer goede staat en de banden zijn nog goed.
Km stand is 30000 km.

Vraagprijs voor deze betrouwbare sportmotor is:
4100,- euro


PS: bij geen interesse ga ik gewoon lekker rijden.
full
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor nog zat. :)

Helaas niet op deze laptop. De enige andere die ik nu heb zijn deze.

722653722_6_PK3n.jpeg

full
 
Laatst bewerkt:
Haha, mooie motor hoor! *D Zou je eventueel interesse hebben in een ZX6R uit '96?

Nog een vraag, is dit een import-motor of origineel Nederlandse motor?
 
Als dat de reden moet zijn om een motor te verkopen zou ik gewoon op maandagochtend om 08:15 trouwen.

@Mark-J: Honda's komen uit Japan en worden niet uit de Drentse hei getrokken dus tuurlijk is het een import.
 
Motor is van origine uit België. Je hoort het aan de 'g'-klank als je aan het 'g'assen bent :)

Interesse voor een Kawa is afhankelijk hoe de Kawa eruit ziet en in wat voor staat :) + bedrag die er bij gedaan wordt *)


Over maandagochtend trouwen.. :} tis dat ik geen ochtendmens ben!
 
Laatst bewerkt:
Als dat de reden moet zijn om een motor te verkopen zou ik gewoon op maandagochtend om 08:15 trouwen.

@Mark-J: Honda's komen uit Japan en worden niet uit de Drentse hei getrokken dus tuurlijk is het een import.

Ja, dat snap ik _O- Ik doelde meer of de datum van eerste afgifte hetzelfde is als datum van eerste toelating :P

Zie dat dit niet het geval is, dan neemt mijn interesse toch wat af. De Kawa is verder motor-technisch in goede staat (wel 25 kW) en optisch zoals je kan verwachten van een motor van 13 jaar oud (wat plekjes rechts omdat hij een keer is gevallen, en een scheur(tje) in de topkuip, maar daar zit een sticker over) :)
 
Dan moet je interesse dan helaas wat afzwakken. :$
Motor heeft tijdje in België gereden. Hij is in '08 overgekocht in NL en op kenteken gezet in '09. Moet ik maar ff googlen wat zo slecht is aan belgen en motoren, want motor rijdt als een zonnetje en tis mijn 2e CBR waar ik plezier mee beleef. :)
 
Laatst bewerkt:
De motor zal prima zijn!! Daar twijfel ik ook niet aan, echter kan hij nu niet gemakkelijk officieel 25 kW begrensd worden (waar ik helaas nog even aan vast zit).
 
De motor zal prima zijn!! Daar twijfel ik ook niet aan, echter kan hij nu niet gemakkelijk officieel 25 kW begrensd worden (waar ik helaas nog even aan vast zit).

Ik kan het voor je en andere kopers opzoeken, sowieso is dat voor vele aantrekkelijker als die optie er is. Ik zal het uitzoeken, want weet daarvan echt nada :/ .
 
Er is nu wel een nieuwe regel dat iedere motor officieel 25 kW kan, ook zonder tweede typegoedkeuring of als hij uit het buitenland komt. Echter mag je motor dan standaard niet meer dan 50 kW hebben, en dat heeft deze wel volgens mij :+
 
Vrees het wel dat hij meer dan 50 kw heeft. :+ anders zou ik zelf flink balen.
 
Laatst bewerkt:
Haha, volgens mij heeft zo'n CBR iets van 120 pk op de krukas? Is de motor van origine in Nederland geleverd, toen uitgevoerd naar België en weer hier ingevoerd, of als eerst geleverd in België en later hier naartoe gehaald?
 
De motor zal prima zijn!! Daar twijfel ik ook niet aan, echter kan hij nu niet gemakkelijk officieel 25 kW begrensd worden (waar ik helaas nog even aan vast zit).

Wanneer je een officieel nederlandse FS hebt kost het op 25 kW zetten je alsnog een godsvermogen, je moet dan een andere ECU erin zetten, kosten hiervan liggen (volgens de Hondadealer waar ik een keer was) tussen de 1000 en 1500 euro, zonder inbouwen/op kenteken zetten. ;)
 
ik heb je een pb gestuurd

Ziet er leuk uit heb je motor gezien in advertentie! Moet er alleen ff over nadenken. Heb je toevallig extra info? Zou je dat via een pb kunnen mailen? of mijn email en als kan extra pics. *D
wat zag dat het als circuitfiets is gebruikt
 
Wanneer je een officieel nederlandse FS hebt kost het op 25 kW zetten je alsnog een godsvermogen, je moet dan een andere ECU erin zetten, kosten hiervan liggen (volgens de Hondadealer waar ik een keer was) tussen de 1000 en 1500 euro, zonder inbouwen/op kenteken zetten. ;)

Goeiemorgen, ik kreeg bijna een rolberoerte toen ik dit las :P _O-

Hoop dat je je motor snel kwijtraakt en door kan gaan met je trouwplannen :Y
 
Ik heb anders nog wel een suzuki bandit uit 1995 staan haha *D heb alleen denk niet de centen om geld bij te leggen :( of ik moet ook nog van me auto snel afkomen :P echt vette motor altijd een cbr gewilt blijft denk nog eventjes een droom B|
 
Bandit zijn goede motoren alleen idd, denk wel dat er bijbetaald moet worden haha

Ik zie overigens van Ruilen af, heb liever geld of deze motor. beetje geld met een andere motor zie ik toch niet zitten.
 
@ Da Senda Man,

Ik zal eerlijk toegeven dat d nood niet heeeeeel erg hoog is. Hoeveel had je zelf in gedachte?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan