TK: Tracktraining Level 2 ----26 Juni 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
Hierbij doe ik mijn dagje Tracktraining level 2 in de verkoop

doe een goed bod, want zinloze biedingen gaan rechtstreeks de grintbak in ;)

het gaat zoals de titel al zegt om 26 juni 2011

en je mag GEEN! let op! GEEN level 2 doen als je level 1 niet gedaan heb ;)
 
Ook handig om te vermelden: Er mag hier alleen met een straat motor worden gereden, dus NIET met een circuit fiets!

Helaas kan ik niet anders had ik hem van je over genomen! :Y
 
Ook handig om te vermelden: Er mag hier alleen met een straat motor worden gereden, dus NIET met een circuit fiets!

Helaas kan ik niet anders had ik hem van je over genomen! :Y
Ik weet pikkie ;)

zag dat er een aantal mensen wel interesse hadden in een Tracktraining dus ik wacht ff af
 
ennuh de datum moet natuurlijk 26 juni 2011 zijn ipv 2001 :$
 
Laatst bewerkt:
Hierbij doe ik mijn dagje Tracktraining level 2 in de verkoop

doe een goed bod, want zinloze biedingen gaan rechtstreeks de grintbak in ;)

het gaat zoals de titel al zegt om 26 juni 2011

en je mag GEEN! let op! GEEN level 2 doen als je level 1 niet gedaan heb ;)

Dat meen je niet? Ik dacht dat alleen circuitervaring nodig was om level 2 te kunnen doen. :?
 
Laatst bewerkt:
Dat meen je niet? Ik dacht dat alleen circuitervaring nodig was om level 2 te kunnen doen. :?
Ik denk dat als je het overneemt dat ze dan moeilijk mensen kunnen weigeren, aangezien die niet op de site kijken over wat wel en niet mag
 
Op de site staat:

"Level 2 gaat verder waar level 1 stopt en is voor mensen met minimaal één dag circuitervaring.

Ook tijdens Level 2 krijg je theorie die we telkens geven voorafgaand aan een rijsessie. We gaan hier in op de racezithouding, het nog beter leren kennen van je eigen motor en geleidelijk leren omgaan met stress in je lichaam. Een circuitdag bestaat uit 5 rijsessies van 15 minuten. "

www.tracktraining.nl

Dus je kan gewoon lvl 2 doen zonder lvl 1 gedaan te hebben :Y Je moet echter wel minstens 1 dag circuit ervaring hebben!
 
Level 1 als voorgeschiedenis is handig, maar idd niet verplicht. Binnen level 2 heb je ook weer 4 groepen van snel tot langzamer. Gewoon doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan