TK: Transport bus met tent

Twan Arnts

Die hard MF'er
24 nov 2005
709
0
Druten
Bus:
- Renault Master 2.8 TDI
- Bouwjaar 2000
- 115 PK
- KM stand: 254.000
- APK tot juni 2010

Tent:
- Merk BAWO
- 4 bij 5 meter
- Hoogwaardig materiaal
- Eenvoudig op te zetten

De tent zit gemonteerd aan de bus en is makkelijk op te zetten met zeer veel ruimte. De bus is voorzien van een rek om 2 à 3 motoren te vervoeren. Ombouwen tot een camper behoort tot de mogelijkheden. Ideaal voor de motorracers...

De vraagprijs is 5500,- € (ex BTW)

Voor meer informatie mail naar: info@motorpaintalphen.nl
of bel met: 0487561542


full
 
Laatst bewerkt:
Stond laatst naast jullie op Zolder volgens mij, en die tent was ruim zat...

Succes met de verkoop!
 
Stond laatst naast jullie op Zolder volgens mij, en die tent was ruim zat...

Succes met de verkoop!

We hebben inderdaad de laatste sprintwedstrijd op Zolder gereden maar heb even geen beeld bij het geluid :?

De tent is dermate ruim dat je kunt sleutelen en dan nog voldoende ruimte hebt voor je spullen en om te kunnen zitten. De tent heeft een dubbele deur schuin tegenover elkaar ook erg handig. En de schuifdeur van de bus is van binnenuit te bereiken...
 
heb je ook foto's van de bus van buiten en van binnen?

en waar is hij ergens te bezichtigen eventueel?

foto's mag je me mailen als je ze hebt cafedetip@home.nl
 
heb je ook foto's van de bus van buiten en van binnen?

en waar is hij ergens te bezichtigen eventueel?

foto's mag je me mailen als je ze hebt cafedetip@home.nl

Foto's van de bus heb ik verder niet maar bij serieuze interesse kan dat geregeld worden. Bus met tent zijn te bezichtigen in Alphen aan de Maas :W
 
Bus:
- Renault Master 2.8 TDI
- Bouwjaar 2000
- 115 PK
- KM stand: 254.000
- APK tot juni 2010

Tent:
- Merk BAWO
- 4 bij 5 meter
- Hoogwaardig materiaal
- Eenvoudig op te zetten

De tent zit gemonteerd aan de bus en is makkelijk op te zetten met zeer veel ruimte. De bus is voorzien van een rek om 2 à 3 motoren te vervoeren. Ombouwen tot een camper behoort tot de mogelijkheden. Ideaal voor de motorracers...

De vraagprijs is 5500,- € (ex BTW)

Voor meer informatie mail naar: info@motorpaintalphen.nl
of bel met: 0487561542


[afbeelding]



uitgerekent nu ik geen geld heb... -O- -O- -O-

dat mot ik ook nog ooit hebben.... :o

succes met de verkoop :Y :Y
 
We hebben inderdaad de laatste sprintwedstrijd op Zolder gereden maar heb even geen beeld bij het geluid :?

De tent is dermate ruim dat je kunt sleutelen en dan nog voldoende ruimte hebt voor je spullen en om te kunnen zitten. De tent heeft een dubbele deur schuin tegenover elkaar ook erg handig. En de schuifdeur van de bus is van binnenuit te bereiken...
Wij stonden naast jullie al vanaf de avond ervoor, 1x met gesloten aanhanger, en 2x met caravan. Ik rij met een Repsol 600RR, de rest met minder opvallende fietsen :P
 
vet ding is inruil met panda+aanhanger bespreekbaar _O- _O-
je kan wel zien dat er niet bespaard is op het matrieel :9
nou de tijden en je hoofd scherp stellen en komt het goed _O- *O* _O- *O* _O- *O*
groeten nr150 :W :W
 
Wij stonden naast jullie al vanaf de avond ervoor, 1x met gesloten aanhanger, en 2x met caravan. Ik rij met een Repsol 600RR, de rest met minder opvallende fietsen :P
Ahà dan weet ik over wie het gaat :Y Al vaker tegengekomen op de diverse circuits maar nog nooit gesproken... :W
 
vet ding is inruil met panda+aanhanger bespreekbaar _O- _O-
je kan wel zien dat er niet bespaard is op het matrieel :9
nou de tijden en je hoofd scherp stellen en komt het goed _O- *O* _O- *O* _O- *O*
groeten nr150 :W :W

Hè gozert! Alles is bespreekbaar natuurlijk, overleg het maar met de teamchef :Y Het beloofd weer veel goeds voor komend seizoen...
 
gelukkig is mijn bus uitgerust met gereed boutjes en moertjes ect _O- _O- _O-
en ik weet wat ik er mee kan :Y : _O- _O- _O-
(andere coureurs helpen die borgingen vergeten rempedaaltjes af breken ectect *O* *O* *O* maar wel zeer handig ding nu alleen de lotto nog winnen
enop........
 
snap niet dat niemand intersse heeft zo,n gaaf en handig ding
:Y
wist trouwens niet dat je kon sleutelen _O- _O- _O-
je leert het wel dat een plus punt *O* :} *O*
 
snap niet dat niemand intersse heeft zo,n gaaf en handig ding
:Y
wist trouwens niet dat je kon sleutelen _O- _O- _O-
je leert het wel dat een plus punt *O* :} *O*

Ach als je blijft oefenen kom je een eind met sleutelen! De interesse komt vanzelf als het richting volgend seizoen bij iedereen begint te kriebelen...
 
Heb je een mail gestuurd op informatie apenstaartje motorpaintalphen punt nl omdat ik mogelijk interesse heb!

Iets ontvangen?
DPM
 
Heb je een mail gestuurd op informatie apenstaartje motorpaintalphen punt nl omdat ik mogelijk interesse heb!

Iets ontvangen?
DPM

Een late reactie maar wanneer je geen atnwoord op je e-mail hebt gehad kun je het best even bellen naar het nummer in de openingspost...

Laat maar weten of het gelukt is?
 
hoe vet apperaat ben benieuwd wat er next year komt????
een vette kip carryvan _O- _O-
of past dat niet in budget
 
Terug
Bovenaan Onderaan