[TK] Velgen en Schokdemper voor Yamaha R1 02-03

Nicks4Nix

MF veteraan
26 nov 2002
2.046
92
Eindhoven (Noord Brabant)
Facebook
Te koop voor een Yamaha R1 uit 2002 of 2003:

1 set velgen a 250,00
verkocht :)

1 http://wilbers.de/2008/html/wilbers_632.htm (Wilber 632 competition schokdemper) a 300,00
demper heb ik 2e hands gekocht en geheel laten reviseren bij HK in Uden.
2 seizoenen mee gereden. is nog tip top in orde.

632.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mail me even wat je uiterste prijs is voor de velgen!

keeseningrid@casema.nl

gr
Kees

de uiterste prijs staat hierboven ...
setje goede velgen inclusief goede schijven. nix mis mee.

als ik de spullen ergens goedkoper zie pas ik de prijzen wel aan.
tot die tijd denk ik dat het echt niet te veel is.
 
Hmmm .... madpiottr heeft besloten toch maar voor een volledig instelbare race-shock van WP te gaan kijken ... iets te weinig serieuze reakties hiero :W
 
Hmmm .... madpiottr heeft besloten toch maar voor een volledig instelbare race-shock van WP te gaan kijken ... iets te weinig serieuze reakties hiero :W

succes met kijken madpiottr :)

FYI, de wilbers demper is net zo volledig instelbaar als de WP.
enige verschil is dat de WP zonder uitbouwen in lengte verstelbaar is. de wilbers moet dan even los. iets wat je, net als voorspanning, eigenlijk maar 1 keer doet ....

niet om te bashen verder, maar heb zelf ook een WP gehad. goed letten op model en de juiste veersterkte. WP's laten zich ook niet 'voelen' als je stilstaat. afstellen gaat alleen als je rijdt. best lastig om (zelf) af te stellen. ding heeft mij wat bandjes gekost :(

maar nogmaals succes. mocht je je bedenken, dan hoor ik het wel.
 
succes met kijken madpiottr :)

FYI, de wilbers demper is net zo volledig instelbaar als de WP.
enige verschil is dat de WP zonder uitbouwen in lengte verstelbaar is. de wilbers moet dan even los. iets wat je, net als voorspanning, eigenlijk maar 1 keer doet ....

niet om te bashen verder, maar heb zelf ook een WP gehad. goed letten op model en de juiste veersterkte. WP's laten zich ook niet 'voelen' als je stilstaat. afstellen gaat alleen als je rijdt. best lastig om (zelf) af te stellen. ding heeft mij wat bandjes gekost :(

maar nogmaals succes. mocht je je bedenken, dan hoor ik het wel.

Hmm , neen , ik wil gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten :+
ik begrijp alleen niet zo goed dat ik helemaal geen reaktie krijg terwijl ik toch 2/3 van je vraagprijs bied, dat is alles ...
 
hahaha jij zit ook vol grapjes he :+

maarre eerst een WP en nu dan toch maar een Ohlins ?
toe maar hoor :)

deze Wilbers is echt een stukkie goedkoper, en dat terwijl er dezelfde features opzitten
- compressie high
- compressie low
- rebound
- hoogteverstelling

de veer is goed voor niet al te zware rijders, zeg tot 80kg denk ik zo.
samen met een paar andere veren aan de voorkant krijg je er een superstrak sturende R1 voor terug .... ik wist t wel als ik zo'n dempertje te koop zag staan ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan