TK: Velgenset met achterschijf CBR PC25 600 F2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

MF veteraan
4 feb 2008
3.920
0
Oost'n vaant land
Te koop wegens overcompleet, een velgenset voor een CBR 600F PC25. Kleur zwart.

TEAB of bied maar in dit topic :Y
full
 
Als ik me niet vergis is je voorwiel voor een pc31....die hebben namelijk de bouten van de voorschijven dichter bij elkaar zitten dan de pc25. zwevende schijven(pc31) tov niet zwevende(pc25).

Is het achterwiel een dot 4,5 of 5,0? Dat staat op 1 van de spaken. Als dat 5 is dan is het een set voor de pc31.
 
Is goed ik ga eerst nog even kijken om wat voor velgen het gaat. Als het daadwerkelijk pc31 velgen zijn dan moet ik even kijken wat ik doe. Kan wezen dat ik dan een andere set te koop aan ga bieden, zo'n 180 achterband is gewoon een stuk praktischer (is voor een circuit cbr)
 
Is goed ik ga eerst nog even kijken om wat voor velgen het gaat. Als het daadwerkelijk pc31 velgen zijn dan moet ik even kijken wat ik doe. Kan wezen dat ik dan een andere set te koop aan ga bieden, zo'n 180 achterband is gewoon een stuk praktischer (is voor een circuit cbr)

je hebt mij blij gemaakt met een dood vogeltje.
volgende keer graag eerst nadenken voor dat je wat te koop aan bied
 
je hebt mij blij gemaakt met een dood vogeltje.
volgende keer graag eerst nadenken voor dat je wat te koop aan bied

Heb er onder voorwaarden dat het ging om een 160 achterband genoeg over na gedacht. Excuus dat het zo moet lopen dat is initieel mijn bedoeling ook niet geweest. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan